BU AKTİFLİK SAKA Mİİİ
selammm yine ben yine bennn
Feza'dan...
"Onu sevmiyorsun bile." dedi Alperen elindeki süpürgeyle işi bittiği için kenara koyarken. Spor salonunu dip köşe temizleme cezası almıştık. Neyse ki iş bitmek üzereydi de şu siktiğimin geri zekâlısının yüzünü görmekten kurtulacaktım.
"Neden ısrarcısın? İki senedir biriyle muhabbetini bile duymadım. Şimdi kavga etmekten bile çekinmiyorsun. Ne değişti?"
Onu duymamazlıktan gelerek yerleri elimdeki paspasla silmeye devam ettim.
"Benim egomu zedelemeye mi çalışıyorsun böyle yaparak? Tatmin mi oluyor o aşağılık kompleksin? Basketbol takımımın kaptanı, okul başkanı Alperen Ertürk'ün aşık olduğu kadını elinden alan adam. Taşşaklı mı hissettin kendini? O ucube hayal dünyan renklendi mi bari?"
"Bak Alper," dedim düz bir ses ve ifadesiz bir suratla.
"Alperen!" diye düzeltti.
"Ne sikimsen artık." dedim göz devirerek. "Kim olduğun inan umurumda değil."
Paspası kenara koyarken alnıma düşen nemlenmiş saçlarımı geriye doğru yatırdım.
"Bu konuyu bugün burada kapatmadan hiçbir yere gidemezsin." dedi önüme geçip.
" Ya sabır." dedim sinirle nefes alıp verirken. "Sike sürecek akıl yok sen de bir bokmuşsun gibi geçip karşıma konuşuyorsun. Elimden bir kaza çıkacak, çekil la önümden."
"Sima'ya aşığım ve onu senden geri alacağım. Boşuna havalara girme." dudaklarımı büzüp kafa salladım ağır ağır.
"Bir hata yaptım evet ama bunlar aşamayacağımız şeyler değil. Şu an bir boşluğa düştü ve o boşlukta onu tutan ilk kişi sen oldun o kadar. Onun için hiçbir anlam ifade etmiyorsun. Anladın mı?"
"Kes sesini."
"Senin yerinde herhangi biri de olabilirdi. Onun için onlarca erkekten sadece birisin. Ama ben onun ilk aşık olduğu adamım. Sense benim rolümü üstlenmeye çalışan zavallı bir figüransın. Kendini bu aşk oyununa kaptırmazsan iyi edersin."
Tekrar derin bir nefes alıp verdim. Ellerimi birbirine çarparak çırpıp pantolonumun cebine yerleştirdim. Ağır adımlarla gevşek gevşek konuşan piçin üzerine doğru ilerlediğimde geriye doğru adımladı.
"Böyle karşıma geçip köpek gibi boş boş havlaman benim için hiçbir şey ifade etmiyor. Hatta acıyorum sana biliyor musun? " dedim başımı hafifçe sağ omzuma doğru eğip onu alaycı gözlerle süzerken.
Köpeklere hareket ediyor gibi mi oldum lan ben?
"Uçkuruna sahip çıkamayıp yamuk sikinin keyfine Aysima gibi birini kaybettin. Sen onu kaybettin, o beni kazandı. Hayat işte." dedim göz kırparak. "Şimdi siktir git. Bir daha seni sevgilimin etrafında görürsem Alper,"
"Alperen!"
"Aman ne boksan artık." diye homurdandım tiksintiyle mavi gözlerine bakarken. Aysima bunun nesini sevmişti?
"Bir daha seni etrafımızda görürsem yeminim olsun disiplin filan siklemem. Gereğini yaparım. Az şerefin olsun lan it. Aysima seni istemiyor. O artık benimle. Benim sevgilim. Bir de karşıma geçmiş sevgiline aşığım diyorsun. Erkekliğin yüz karasısın amına koyayım. Senin erkekliğine tüküreyim."
Siktir.
İtlere baya ayıp etmiştim bugün.
Kaşlarımı çattım, onun gözleri mi dolmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE DRAMASI
Genç Kız Edebiyatı[TAMAMLANDI.] "Beni öptün." dedim ondan bir adım uzaklaşıp. "Beni öpen sendin?" "Ama ben-" "Ama sen ne?" dedi açtığım mesafeyi kapatıp beni duvarla arasına tekrar sıkıştırırken. "Sen beni o saçma lise dramana alet edip öptün, ben de görevimi yerine...