selamm, oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 🌸💐🩷
SINIR: 600 oy / 250 yorum
keyifli okumalar 🩷
Sabah yüzümde hissettiğim tüy gibi dokunuşlarla gözlerimi zorlukla aralamaya çalıştım. Gözüme çarpan ışıkla gözlerimi kısarak yanımdaki sıcaklığa sokuldum. Temiz hoş kokusu burnuma dolmuştu. Kokusu bile içimdeki sevgiyi kabartmaya yetiyordu.
"Bebeğim." diye kısık bir sesle konuştuğunda "Hmm." diye mırıldandım.
"Hadi uyan artık."
"Beş dakika daha." dedim kollarımı yumuşacık olan tişörtüne sarıp sıkıca sarılırken. "Hem daha erken."
"Yola çıkmamız lazım. Öğlen oldu."
"Öğlen mi?" diye bir anda irkilerek doğrulduğumda kasıklarıma giren sızıyla yüzümü buruşturdum.
"Ah." acıyla inlediğimde gözlerim dolmuştu.
Feza "Siktir." diye telaşla küfür savurup doğrularak beni kollarının arasına aldı. "Niye ani hareketler yapıyorsun Aysima?"
"Asıl sen niye bir anda öğlen oldu diyorsun?" diye çıkıştım acımı yok sayarak.
"Ne bileyim böyle tepki vereceğini yavrum ben? İyi misin? Ağrın var mı? Ne oldu bir anda aklım çıktı amına koyayım."
"İyiyim." dedim paniğini yatıştırmak için. "Biraz kasıklarıma sızı girdi."
"Emin misin? Doktora gidelim mi?"
"Abartma Feza." dedim o ise kaşlarını derince çatmış endişe ile yüzüme bakıyordu.
"Gerçekten bir şey yok. Anlık bir şeydi." deyip tekrar hareket etmeye çalıştığımda yüzümü buruşturmuş inlememek için alt dudağımı ısırmıştım.
"Hay sikeyim acıyor işte. İkincisini yapmayacaktık." dediğinde utançla gözlerimi kaçırdım. "Feza sus."
İkincisi...
Feza'yla duş alırken anlık olarak gelişmişti. Feza ben uyku ile uyanıklık arasındayken bana duş aldırmış, üstümü giydirmiş, saçlarımı kurulayıp taramış, çarşafları değiştirmişti.
Tüm bunları ne ara yaptığını bile hatırlamıyordum. Kaç gündür yaşadığım üzüntü ve gece yaşadıklarımız yorgunluk olarak tesir etmişti bünyeme.
Buna rağmen gece yaşadığımız o anları her şeyiyle en ince ayrıntısına kadar hatırlıyordum. Bu hem utanmama neden oluyordu hem de içimde iç yakıcı bir hisse neden oluyordu.
"Bugün yola çıkmayalım, sen bugün dinlen. Kendini iyi hissettiğinde gideriz."
"İyiyim diyorum ya Feza. Aa sen de biraz söz dinle canım." dediğimde parmaklarını çeneme koymuş hafifçe eğilerek dudaklarımdan öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE DRAMASI
Chick-Lit[TAMAMLANDI.] "Beni öptün." dedim ondan bir adım uzaklaşıp. "Beni öpen sendin?" "Ama ben-" "Ama sen ne?" dedi açtığım mesafeyi kapatıp beni duvarla arasına tekrar sıkıştırırken. "Sen beni o saçma lise dramana alet edip öptün, ben de görevimi yerine...