David
Ugyanolyan nap, mint a többi. A klubb VIP részlegében foglaltam el a helyemet egy bőr fotelben. Vik a terem másik végében a bár pultnál áll, Tom pedig a táncparketten pörget egy szőke cicababát.
- Megjött az emberünk. - hallom a walkie talkie fülhallgatón Erik hangját, aki a bejárat előtt maradt őrt állni.
Régi egyterü épület, két kijárattal. A célszemély a főbejáraton érkezett, de a hátsón fog távozni.
Kezd fájni a fejem a hangos zenétől és az émelyítő szagtól, ami a sok alkoholtól elázott kölyökből jön. Felállok eddigi helyemről, ahol már egy ideje várakozok és a korlátnak támaszkodva nézek végig a tömegen. Viket éppen egy apró fekete hajú, eléggé kihívó ruhában álló nő próbálja elcsábítani, amin mosolyognom kell. Ha szerencsétlen tudná, hogy az a 190 centis férfi egy hidegvérű gyilkos, aki ráadásul cölibátust fogadott, biztos nem riszálná neki így a seggét.
A termet tovább pásztázva meglátom a célszemélyt. Egy piti drogos, aki ott baszta el, hogy egy politikusnak a lányát drogozta és dugta meg. Ha másik lányt választott volna, akkor ma nem kéne meghalnia. De hát az élet már csak ilyen, a meló, meg meló.
A táncparketten Tom egy csók kíséretében ott hagyja a cicababát akivel eddig táncolt és át sétál egyenesen a sráchoz. Átkarolja a vállát, mintha csak régi barátok lennének, majd a fülébe suttog, amitől emberünk szeme elkekerekedik a félelemtől. Lelöki magáról Tom karját és a tömegen átvágva egyenesen a hátsó kijárathoz fut. Bingó. Biccentek egyet Tomnak, menjen nyugodtan vissza a csajhoz. Legalább egyikünknek legyen jó éjszakája, bár valószínűnek tartom, hogy holnap már egyáltalán nem fog rá emlékezni.
Átsétálok egyenesen a hátsó kijárat felé, amin emberünk épp kizuhan. Egy sikátor van a klubb ezen oldalán, itt senki nem fog minket zavarni. A srác a földről feltápászkodva mered rám ijedt szemekkel. Tetszik, hogy félelmet váltok ki az emberekből. Mondjuk van is mivel, végtére is 196 centi magas vagyok és eléggé izmos is. Fekete farmer, fekete póló és egy fekete bőrkabát, acélbetétes bakanccsal megspékelve. És akkor még az eldugott pengékről nem is beszéltünk.
- Mit akarnak tőlem? - kérdezi remegő hangon. A srác nincs 170centi, barna hajú és kék szemű, alig 60 kiló. Már szinte nevetséges, hogy egyáltalán ennyi időt ráfordítunk egy ilyen cső nadrágos hülye gyerekre, de hát ez van.
- Hát haver, a képlet egyszerű. Meg foglak ölni! - köpöm neki oda egyszerűen.
- Kérem, kérem van pénzem! Nem is ismerem magam! - Úgy legyezgeti előttem a pénzét, mintha kiválthatná vele az életét. Hátrálás közben az egyik szeméttárolónak esik, ott várva a végítéletet. Leguggolok pont elé és közben kipattintom egyik katonai késemet a lábszáramhoz erősített tartóból.
- Bedrogoztál és megdugtál egy lányt pont ebben a sikátorban. Rémlik? - emelem késem a torkához, miközben végig a félelemmel és könnyel megtelt szemébe nézek. Heves bólogatás a válasz.
- Na, ennek a lánynak az apja, felbérelt minket, hogy mielőbb kutassunk fel és likvidáljunk. Ez nem személyes, ez csak munka. - egy határozott mozdulattal át vágom a torkát. Lehajtott fejjel mondok érte egy imát, még akkor is, ha én magam a pokolra jutok. A hullát bedobom a szeméttárolóba, majd a kukások megtalalják és értesítik a hatóságokat. A többit pedig a megrendelő intézi.
Elrakom a késemet és már indulnék az autóhoz, hogy vissza menjek a szállásra, de ekkor kivágodik a klubb kijáratának ajtaja.
- Oh istenem... - sóhajt fel a nő. Szőke fürtjei eltakarják az arcát, kezével pedig a térdén támaszkodik. Egy újabb lerészegedett tini. Remek.. ez hiányzott még az estének.Bőrkabátomat szorosan összehúzom magamom, mert vér fröccsent a pólómra. Nem lenne jó egy szemtanú. Egy lépést teszek felé, de erre a lány kihúzza magát és egyenesen rám néz. Mogyoró barna szemeitől a szívem kihagy egy ütemet. Ahogy ott áll, olyan mint egy angyal. Szőke haja a háta közepéig ér, szoknyát és egy fehér pólót visel. A teste karcsú, de nem túl sovány, pont megfelelő. A szeme elkekeredik és hirtelen hozzám ugrik.
-Jól érzi magát? Hol sérült meg? Üljön le ide azonnal! - és én mint szófogadó gyermek le ülök a földre. Szó nélkül hagyom ennek a nőnek, hogy feltépje rajtam a pólót és körbe fogdossa a hasizmomat, miközben én végig a telt ajkait bámulom. Egyáltalán nem árad belőle alkohol szag sőt, az illata mámorító. Az elmélkedésemből, lüktető férfiasságom ránt vissza. Itt ülök a földön, véres ruhában, miközben egy nő már a nyakamat forgatja. Elkapom mindkét csuklóját és a szemébe nézek.
- Kösz baby, de jól vagyok. - mondom mosolyogva. Mogyoró szeme elfeketedik és kirántja magát a kezemből. A lábam közt térdelt eddig, de most hirtelen feláll.
- Nem vagyok a babád! - mondja sértődötten. Felállok én is, így viszont neki fel kell rám néznie, majdnem két fejjel magasabb vagyok. Résnyire szét nyitja száját amikor hozzá lépek, de nem mozdul. Nadrágom lassan szét szakad álló farkamtól. A szex jó lenne levezetésnek, pocsék napom volt és ritkán találkozok olyan nővel, aki ennyire be tudna indítani. Megérintem az arcát és lehajolok hozzá, hogy megcsókoljam. Erősen megragadom tarkójánál és a falnak döntöm, miközben vadul és követelőzöen csókolom. Érezni akarom mindenét, az egész testét. Át karolja vállam, én pedig a nyakát csókolom tovább, kezemmel pedig a testét kezdem el felfedezni. Halk nyögések hagyják el a száját, oh istenem érezni akarom itt és most! Benyúlok pólója alá, mire hangosan felsóhajt. Elkezdek játszani a mellével, miközben letérdelek elé és egyik lábát a nyakamba veszem. Belém kapaszkodik, hátra veti a fejét és hangosan nyög, miközben a combja belső felét csókolom haladva felfelé és a mellbimbóját izgatom a kezemmel.
Ebben a pillanatban megint kivágódik a kijárat ajtaja, ezúttal 2 nő jön ki rajta hangosan nevetve és egymást tartva. A ciklon azonnal eltol magától és kiegyenesedik, rám sem néz miközben megigazítja a ruháját. Felállok én is mögötte, megfogom a csípőjét és erekciómat erősen a fenekének nyomom.
- Helen nem tudtuk hova lettél, azt hittük oohhhhh - hallgatott el a fekete hajú barátnő miután észrevett. Helen próbálja rendezni a légzését, több kevesebb sikerrel, mert a farkamat végig hozzá dörzsölöm.
- Nem, minden rendben. Menjünk! - kiált fel és elindul a barátnői felé. Elkapom a csuklóját és vissza fordítom magamhoz, hogy szembe nézzen velem.
- Ezzel még nincs vége baby! - suttogom az ajkába. És komolyan is gondolom! Végtére is, zsoldos vagyok bassza meg. Bármit kideríthetek róla és én mindig befejezem, amit elkezdek! Mosolyogva engedem el, még úgyis találkozunk. Helen szemében izzik a vágy és a félelem egyvelege, mikor elindul vissza a klubba.Sziasztok! Remélem tetszik az első rész, hamarosan jövök a folytatással, ha van rá igény. Addig is kellemes olvasást!
YOU ARE READING
A zsoldos szerető
Romance"Közelebb lép hozzám, miközben tekintetét le sem veszi rólam. A szívem kihagy egy ütemet és érzem ahogy testem elönti a forróság. Egészen a falig hátrálok tőle, de amikor már nincs tovább mennem, ő egyszerű könnyedséggel végig simít a karomon, amit...