Épisode d'amour -17

2K 185 208
                                    

Merhaba 🥰

Yorum isteyecektim ama smut sessizliği diye bişi var bu yüzden, smut sonrası yorum isterim 😻

Bu arada şunu diyeyim, felix hyunjinin ona duyduğu sevginin büyüklüğü sayesinde insan oluyor yavaş yavaş. Yani şimdi ilişki sırasında canı yanacak.

Dirty talk

İyi okumalar!!🌋

-

Felix hyunjinin boynunu ısırıp kendine ait iz bırakma peşindeydi. Madem herkes ona ait olduğunu bilecekti, hyunjinin de kendisinin olduğunu unutmayacaklardı.

İkisininde bu korumacı tavrı kim bilir ne zaman son bulacaktı.

Felix yeteri kadar iz bıraktıktan sonra, kafasını boynundan kaldırdı ve hyunjinin yüzüne döndü.

Ona öyle derin bakıyordu ki, sevgisini iliklerine kadar hissetti.

Hyunjin dudaklarını bastırdı sarışınına. Dilleri birbirini sardı, felix'i kendine bastırdı ve inlemesine sebep oldu. Bu güzelliği kaybetmeyi hiç düşünmüyordu.

Felix'in dudaklarından ayrıldı. Tişörtün eteklerini tutup, felix'in üst tarafının çıplak kalmasını sağladı. Felix utanmıyordu, tam tersine yanıyordu ve bunu söndürmek için can atıyordu.

Ellerini yumuşak tende dolaştırdı, onu uzandırmadan kendi gömleğini çıkartacaktı ki, felix ondan önce davranmış düğmeleri açmıştı. Gömleği çıkartıp bir kenera fırlattıktan sonra felix'i kucağından kaldırıp, yatağa uzandırdı.

Ellerini tutup, çene hizasından aşağıya doğru dilini sürtmeye başladı. Karnına geldiğinde ufak bir öpücük bırakıp, lix'in Ellerini bıraktı.

Altında olan eşofmanın ipini çözdü. Felix'i tamamen soydu. Orta ve yüzük parmağını ona uzattı, felix parmakları emerken, heyecanı tavandı.

Yeterli olduğunu düşündüğünde, hyunjin ıslanan parmaklarını felix'in girişine sokmaya başladı.

Felix hissettiği garip duyguyla uzandığı yerden kendini kaldırdı. O sırada hyunjin yavaşça hızlandırıyordu.

Makas hareketi yaparak, genişletirken, felix'i belinden tutarak destek verdi. Felix'in zevk aldığını gördüğünde alttan gülümsedi ve sol göğüs ucunu ağzının içine alarak emmeye başladı.

Makas hareketini yapıp iyice genişlettiğinden emin olduktan sonra felix boşalmadan çıkarttı.

Yongbok boşalamamanın verdiği rahatsız edici hisle birlikte, terlemişti.

Hyunjinin pantolonunun düğmesini açtı. Hyunjin pantolonu çıkartıp baksır ile kaldı.

Kemerini alıp, felix'e döndü.

"Ellerini önde birleştir." Dedi. Felix onun dediği yaptı, hyunjin kemeri ile onun ellerini sıkıca bağladı. Ardından geri kalan kısmı yatak başlığına bağlayarak, ellerini kullanmasını engelledi.

"Bir korsanların en sevdiği şey nedir biliyor musun?" Diye sordu hyunjin.

"Para?" Diye yanıtladı felix.

"Hayır, insanları yalvartmak." Dedi hyunjin erotik bir sesle.

"Beni istediğini söyle." Diyerek bir nevi onun yalvarmasını istedi, ve felix'in önünde durdu. Parmaklarından 2sini tekrar felix'in içine yolladı.

Secret Caché Du Pirate, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin