Merhaba!! BEN GELDİM!!
Yorum isterim, zaten son 2 bölüm kaldi finale. Hadı bakalım, keyifli okumalar!! 🌟
-
Minho yanağının acısını umursamıyordu, kalbi ağrırken. Tokat adeta yanağına değil, ruhuna gelmiş gibi hissetti. Böyle bir tepki beklemiyordu.
Sakince kafasını ona çevirdi.
Jisung Yaptığı seyden pişman olmuştu, ama geçmişi geriye alamazdı.
En çokta bu acıtırdı insanı.
Bazı kararların, geri dönüşü yoktu. Ne hayatı geçmişe alabiliyor, ne de ileri sarabiliyordunuz.
"Unuttun mu, beni?" Diye sordu.
Onunla olan geçmişinde, sözü vardı oysaki jisungun. Unutmayacaklardı birbirlerini. Peki şimdi ne olmuştu?
"Hatırlıyorum elbette." Dedi derin bir nefes vererek.
"Unutmadım, fakat aklıma da gelmiyorsun." Dediğinde en azından hatırlamamasını tercih etti minho.
"Burayı sevmediğini düşünüyordum." Dedi minho.
"Abimle aramızdaki en büyük fark ne biliyor musun minho?" Dedi jisung ve devam etti.
"O burayı terk edecek kadar sevmiyorken, ben aileme boyun eğecek kadar seviyorum." Dediğinde minho yanıldığını anladı.
"Ben bundan kurtulmak istemiyorum, buranın başına geçip ülkemi yönetmek istiyorum. Benim kaçmak istediğim şey, bu düğün!" Sonda sesi yükselmişti.
"Ben sevmediğim, tanımadığım bir adamla evlenmek istemiyorum." Diyerek koltuğa oturdu jisung.
Minho sessizce başını eğdi. Sevdiği çocuğun düğününü izleyecek değildi, bu işe birini katmalıydı.
(Dayanabilirsen dayan minho Cabbar)
..
Felix saçlarını hazırlayıp, aynadan kendisine baktı. Oldukça güzel olmuştu. Saçlarına ufak ufak halkalardan takmıştı.
Tam 2 saattir bununla uğraşıyordu. Neredeyse akşam olacaktı.
Banyodan dışarı çıktı. Odada kitabını aramaya başladı. Bugün hyunjinle gitmek istediği bir bahçe vardı, zararlı değildi.
Haritalar ve aldığı notlar o kitabın içindeydi, fakat bulamadı.
Odadan dışarı çıktı, bakınmaya devam etti. Güverteye çıktı. Hyunjin ona döndü.
"Bunu mu arıyorsun?" Diye sordu. Felix ona baktığında, kitabı elinden tuttuğunu gördü.
"Evet, onu arıyordum! Kayboldu diye çok korktum. Gel bak sana ne göstereceğim. Mükemmel bir yere gideceği- Sam!"
Felix aniden bağırdı çünkü hyunjin o kitabı, yaktığı ateşin içine atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Caché Du Pirate, HyunLix
FantastikErken yaşta Krallığından sürgün edilmiş olan Hyunjin, ileri hayatı boyunca korsan olarak devam etmişti yaşamına. Genç ve yakışıklı olması, kurbanlarını daha hızlı galip etmesine yardımcı oluyordu. fakat bir gün gemisinde bir kargaşa meydana geldi...