Épisode- 20: Final

1.9K 195 542
                                    

MERHABA!! İŞTE FİNAL!

Artık son yorumlarını yapacaksınız, bu dünyaya da veda etme zamanı geldi.

Bu fic için son kez, iyi okumalar!!

-
Aradan 6 gün geçmişti. Ertesi gün, tören olacaktı. Tüm hazırlıklar tamamlanmıştı. Halk şenlik yaparak sevgili prenslerinin mutluluğunu kutluyorlardı.

Jisung yatağına uzanmış, stresle uyumaya çalışıyordu. Tören umrunda değildi, onun aklı yaşadığı gecedeydi. Minhoyla birlikte olduğu gece.

Aslında herşey bir anda olmuştu.

Onun dokunuşları, öpüşleri, ve söylediği kelimeler aklına geldikçe gülümsüyordu. Sevildiğini hissediyordu.

Kalktı ayağı, cama yürüdü. Gökyüzüne çevirdi başını, yarın olacak törenin cabucak son bulmasını diledi.

O sırada hyunjin felix ile ilgileniyordu, her zaman ki gibi. Fakat bu sefer farklıydı çünkü felix'in ateşi vardı.

"Sam sana üşüyorum diyorum ama ısrarla üstümü çıkartıp, donmamı sağlıyorsun!" Dedi felix trip atarcasına.

"Ateşin olduğu için üstünü çıkarttım. Ve zaten kısa kollu getiriyorum onu giyeceksin, sakin ol." Dedi güldü sonda.

Hyunjin kısa, uzun bir tişört getirdi. Felix onu giyindi. Hyunjin kısa bir mola amaçlı güverteye çıktı, sigara paketinden bir dal çıkartıp yaktı ve ağzına götürdü. Çok sık olmasa da, içiyordu arada.

Felixde dışarı çıktı çok sıkılmıştı. Woo'da yoktu.

"Hyunjin gene onu mu içiyorsun?" Dedi. Ne zaman sinirlense, ya da onu sinir etmek istese ona hyunjin diye hitap ediyordu.

Sam bunu anlamıştı.

"Arada içiyorum biliyorsun." Dedi ve kendini yasladı. Felixe arkası dönük duruyordu.

"Sıkılıyorum ben." Dedi bu konuyu kenara ayırıp.

"Suya gir." Dedi hyunjin dalgınlıkla. Aslında duş demek istemişti.

Felix şaşkınlıkla denize baktı. Ardından hyunjine baktı.

"Soğuk soğuk mu gireyim?" Dediğinde hyunjin sigarasını içine çekmişti.

Sakince bırakırken, "Hayır, ılık." Dedi.

Felix "Kıyafetlerimle mi?" Dediğinde "İstediğin gibi gir?" Dedi hyunjin.

"Pekala." Dedi ve, merdivenlerden inmek yerine, atladı. Hyunjin bu sesi duyunca, sigarasını denize atıp, hızla oraya gitti.

"Yongbok!" Diye bağırdı.

"Su ılıkmış evet." Dedi felix.

"Yongbok iyi misin? Bu havada denize girmek ne demek? Üstelik, hastasın!" Dedi ve devam etti. "Hadi çık!" Dediğinde felix başını salladı.

"Suya gir Dedin girdim işte? Zaten iş işten artık geçti." Dedi umursamaz bir tavırla.

"Ah, sence ben denizden mi bahsettim? Herneyse, çık hadi dahada hasta olacaksın!" Dediğinde "Deniz dalgalı, o kadar yüzme bilmiyorum. Gel al beni." Dedi felix.

Aslında yüzerdi, ama hyunjinin gelmesini istedi. Galiba şımarmıştı.

Hyunjin derin bir nefes aldı. Zaten yolculuk yapmıyorlardı, gemi sabit yerindeydi.

"Oraya gelip seni nefessiz kalana kadar öpeceğim." Dedi ve ceketini çıkarttı. Suya atladığında, felix ondan kaçmak için yüzmeye başladı.

"Yüzüyorsun işte!" Dediğinde felix gülümsedi.

Secret Caché Du Pirate, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin