Épisode-8

1.7K 231 142
                                    

MERHABAA! İŞTE ÇOK MERAK EDİLEN YB!!

Yani merak edildi galiba, yb istemişsiniz çünkü. Cidden yazmış olsaydım sizi kırmam atardım ama valla çarşamba günü saat 7.00'da yazmaya başladım.

Yoksa atardım 💞

Balın şimdi burası felix'in ejder tarafından getirildiği yer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Balın şimdi burası felix'in ejder tarafından getirildiği yer. Aynı böyle olcak, ejder siyah olcak burada mavi. O ışık ay ışığı. Siyah içine aldığım yerde felix ve birisi olcak tamam ciceklerimm? Böyle hayal edin diye koydumm.

Yorum istiyorum bu vazgeçilmez zatenn hadi bakalım!

İyi okumalar!! 🤍

-

Ejderha felix'i Aniden yere bırakmasıyla, ne olduğunu şaşırdı.

Ayağa kalkıp, etrafa bakınmaya başladı felix. Neden sürekli onunla uğraşılıyordu anlamıyordu.

Ejderhaya baktı. Tam karşısındaki yerde oturuyordu ve ona bakıyordu. Felix etrafına bakındı, kaçmak için delil aradı fakat buranın resmen çıkışı yoktu.

Arkadan birinin sesi geldi. Ses tanıdık değildi, arkasını döndü. Orta yaşlarda (35) birisi vardı.

"Kimsin?" Diye sordu felix.

"Tobby Chaps, siyah inci'nin resmi kaptanıyım." Dedi ve şapkasını kafasından kaldırıp, felix'i selamladı.

"Ben Lee Yongbok. Neden buradayım? Ne istiyorsun?" Diye sordu felix.

"Bilir misin efsaneleri? İnanır mısın o hikayelere?" Diye sordu tobby. Felix anlamamıştı konuyla ne alaka olduğunu ama yanıtladı.

"İnanırım ama hepsine değil. Neden buradayım şimdi beni cevapla?" Dedi.

"Saf ve masum insanların, bazı lanetleri kaldırıyor." Dedi ve tobby devam etti.

"Ölü insanların yüzyıllarca yaşadığını biliyor musun? Sabahları normal insan, akşamları ay ışığına çıktıklarında ide...birer kemik torbası." Diyerek tobby kendini ay ışığına çıkarttı.

Tobby'nin o canlı bedeni gitmiş, her tarafı yosun ve kirden oluşan iskeleti gelmişti.

Felix gördükleri üzerine şaşkınca ona baktı.

"Bunun olmasının sebebi, gmişte yaptığın günahlardan dolayıdır. Bu dünyadan kurtulmak isteyipte kurtulamamak biz fanilerin isteyeceği son şey Bile değil." Dedi ve gülümsedi tobby. Devam etti sözlerine.

"Bu laneti kaldırmanın tek bir yolu var; saf ve masum birinin senin adına kurban gitmesi. Elbette öyle kişiler nadir bulunuyor. Ama sen ayağıma geldin." Dedi ve kendisine öz korkunç kahkahasını attı.

Secret Caché Du Pirate, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin