Épisode-15

1.6K 203 166
                                    

SELAAAMMM YB GELDİ!!

Hadi hemen, iyi okumalar! 🌟❤️🌟❤️

-

Felix duydukları karşısında içini kaplayan heyecan yüzünden cevap veremedi. Ama kendine gelip gülümseyerek kollarını hyunjinin boynuna sardı. Hyunjin de felixe sıkıca karşılık vererek, mutluluğunu gizlemedi.

Hyunjin tam birşey söyleyecekken, kapının ardından sesler geldiğini duydu. Felixe 'Şşş.' Yaparak kapıyı dinlemeye başladı.

"Benim ol falan dedi, ya öpüşüyorlar ya da bilemiyorum artık." Dedi woo.

"Burda durmak yanlış biliyorsun dimi?" Dedi San.

"Şşş, zaten kısaca dinliyorum, anlamadım şuan. Sevgili olsunlar bizim operasyon tamamlanır." Dedi woo ve kulağını kapıya yasladı.

Hyunjin kapıyı açtı, woo yere düşecekken San onu tuttu.

"Wooyoung ve San." Dedi bilmiş edayla hyunjin.

"Ahah, Merhaba! Bizde yeni geldik." Dedi woo.

"Sıçtın, sıvıyorsun woo." Dedi San gülerek.

"Neyse, ben bebişimi almaya geldim. Hadi yong gel." Dedi woo ve felix'in elini tuttu.

Hyunjin woo'nun ona kullandığı kelimeden ötürü kaşlarını çattı ve felixi belinden tutup, yanına çekti.

"Artık arana mesafe koy. Kendisi resmi olarak sevgilim." Dedi hyunjin.

"Ne!" Dedi woo mutlulukla.

"Sonunda hyunjin ya!" Dedi San.

"Hyunjin yok, Sam!" Dedi sinirle.

"Aman be, neyse mukemmel bir haber bu!" Dedi San.

"Madem öyle bir sizi bu Sefer cidden rahatsız etmeyelim, malum sevgilisiniz ya hani. Hani belki bişiler yapa-" diyecekken hyunjin onun sözünü kesti.

"Senin aklın hep oralarda nedense?" Dedi hyunjin ve devam etti.

"Azmış bu, sen bir odaya çek onu." Dedi ve göz kırptı san'a.

"Ne? Öyle mi?" Dedi ve woo'ya döndü. Onun elini tutup götürürken woo yarı gülerek yarı utanmış şekilde "Hayır Be, alakası var!" Dedi woo.

Hyunjin onlar gidince kapıyı kapattı.

"Ee, nerde kalmıştık?" Dedi hyunjin elini ensesine atıp. Şuan ne yapacağını bilmiyordu.

"Herkesin odasına gitmesi gerektiğini konuşuyorduk. Yanii, görüşürüz!" Diyerek odadan çıkacaktı ki, hyunjin onun elini tutup etrafında döndürdü ve yanına çekti yavaşça.

"Yanımda yat, lütfen." Sonunu gülerek söylemişti. Felix başını salladı. Yatağa uzandı ve yana kaydı, hyunjinde ışığı kapatıp yanına uzandı.

Uyumaya çalıştı ama bugün hiç uykusu yoktu. Felix ona dönüktü. Yüz üstü uzanıp, ona bakmaya başladı.

Haklıydı, onun gibi olan belkide milyonlarca kişi vardı. Fakat onun aynısı olan kimse yoktu. Ondaki naiflik, kibarlık ve tatlılık ona özeldi. Felix, hyunjin için tekti.

Yüzündeki çiller sanki gökyüzüne baktığında yolu bulmak için gördüğü yıldızlar gibiydi.

O yönünü bulmak için yıldızlardan yardım alıyordu. Felix'in de yüzünde o yıldızlardan vardı.

(Kaptanlar yön için gökyüzünden yardım alır diye biliyorum.)

Farkında olmadan, çoktan uyumuştu.

Secret Caché Du Pirate, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin