Épisode-13

1.8K 228 323
                                    

MERHABAAAAA!! işte karşınızda ben ve yb! ❤️‍🔥

Yorum atmayı unutmayıın lütfeenn, hadi hemen okumaya başlayın.

İyi okumalar!💞

-

Belinde tuttuğu ellerini sıkılaştırdı, felix'i kendine çekti ve aradaki tüm mesafeyi kapattı. Felix'in bacak arasına girip, öpüşünü derinleştirdi.

Felix'in elleri ise, hyunjinin ensesinde duruyordu.

Hyunjin asla bu kadar öpeceğini ve kendini durduramayacağını hissetmemişti. O sadece ufak bir öpücük vermeyi planlamıştı. Ama şuan felix'in dudaklarından ayrılmak istemiyordu.

Belinde tuttuğu ellerini felix'in tişörtünün altından geçirdi. Onun teninde elini gezdirmeye başladı.

O sırada, öpmeyi durdurmuş, boynuna yönelmişti. Felix ilk defa böyle bir şey yaşıyordu, fakat hoşuna gittiği çok belliydi.

Hyunjin deriyi dudakları arasına alıp, emmeye başlamasıyla, felix kendini tuttu. Isırdığında ise, ufak bir inleme bıraktı.

Hyunjin felix'in sırtında elini gezdirirken, birşey fark etti. Prüzlüydü sırtı. Yara varmış gibi.

Elini yaranın tam üstüne koydu, ilgilendiği boyundan kafasını kaldırdı. Oraya baskı yaptı.

"Ah!" Diyerek canının acıdığını belli etti felix. Hyunjin ne olduğunu anlamayarak, ışığı yaktı. Felix'i daha net gördüğünde yanaklarının kızardığını fark etti. Ama bunu şuanlık boşvererek, felixin tişörtünü kaldırdı.

"Bunlar ne?" Dedi. Kaşlarını çatmış, ve şaşkınca yaralara bakıyordu. İyi de, felix yara almazdı?

"Ben oraya ilk gittiğimde kaçmaya çalıştım. Ondan ceza olarak sırtına vurmuşlardı. Ama acımadığını ve yara almadığını görünce, işleri ciddiye bindirdiler. Kaynar birşey ile daha vurdular, o sefer oldu." Dedi felix.

Aslında mutluydu, insan olmaya yaklaşıyordu.

"Hangisi yaptı?" Diye sordu.

"Uzun boylu, kumral saçlı ve siyah gözlü olan biri. Emri olmamasına rağmen acıtmak adına onunla vurdu. O an ona gıcık olmadım değil." Dedi felix sonra gülerek.

Hyunjin kafasını salladı, o şahısla kesinlikle ilgilenecekti. Evet, ona vurması söylenmişti ama emri olmadan daha cok vurması söylenmemişti.

Felix'i oraya gönderdiği için zaten üzgünken, şimdi bu yaraları gördükçe pişman oldu. Onun yara almadığını bildiğinden böyle birşey yapmıştı. Fakat felix yara almıştı.

Bir dakika, nasıl almıştı? Onun dediğine göre gerçek aşkını bulduğunda insan olmaya başlıyordu. Kimdi Onun aşık olduğu? Orada biriyle mi tanışmıştı?

Hyunjin aklına gelen herşeyden kurtulmak adına başını iki yana salladı, felixi masadan indirdi ve yatağın üstüne oturttu.

"Tişörtünü çıkar, uzan ve beni bekle." Dedi hyunjin.

Sonra odadan çıkıp ilaçların bulunduğu odaya ilerledi. Kutulara bakmaya başladı, Ağrıdığını bildiğinden ağrı kesici krem arıyordu. En azından acısını gidermek istedi, yaralar derisinden kaybolana kadar.

Bulduğunda, alıp odadan çıktı.

Felix'in yanına gittiğinde, onun dediği şekilde bekliyordu yongbok. Hyunjin ister istemez gülümsedi.

Secret Caché Du Pirate, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin