MERHABA BEN GELDİM!!
hepiniz yb istiyorsunuz buyruuunn!
Hemen okumaya geçmeden önce YORUM İSTERİM! LÜTFENNN
evet, işte şimdi hepinize iyi okumalar!!!💝
-
Hyunjin yenilmenin verdiği moral bozukluluğu ile, olduğu yerde kaldı. Gemiyi yeniden hareket ettirebilirdi, fakat zamanı yoktu.
Kısa sürede, etrafını askerler kaplamıştı.
"Bırak silahını!" Diye bağırarak, emir verdiler. Hyunjin gülümseyerek "Bu Kadar sinirli olma, bak bıraktım." Diyerek yere attı.
Elbette ona saldırmayacaktı, etrafı çevriliydi.
Arkadan kraliçe ve kral koşarak geldiler. Buraya öylesine bir baskın için gelmedikleri aşikardı.
Kraliçe gelip, hyunjini incelemeye başladı. Oğlunun yaşadığını öğrendiğinde, bir süre şokun etkisinde kalmıştı hatta aklını kaybedecek gibi olmuştu.
İhtimal bile vermemişti hyunjinin yaşayacak olmasını.
Ona ait bir iz aradı, ve gözünün altında gördüğü ben ile emin oldu. Hemen gidip kollarını ona sardı. Öte yandan gözyaşı döktüğünden makyajı dağılmıştı.
Hyunjin çok uzun bir süreden sonra annesinin ona sarıldığındaki sıcaklığı hissetmesiyle afalladı. Karşılık vermemek için kendini zorlasada, bir elini annesinin sırtına yerleştirerek ufak bir karşılık vermiş oldu.
Babası ise oğlunun aranan bir korsan olduğundan kaşlarını çattı. Onun tanıdığı hyunjin oldukça şefkatli, vicdanlı, ve naifti.
"Hyunjin, oğlum." Diyerek annesi ağlayarak hyunjine bakıyordu.
"Ya, evet ölmedim yaşıyorum." Dedi hyunjin. Felix ise bir dizi misali olanları izliyordu.
"Efendim, şimdi siz bu durumda ne oluyorsunuz?" Dedi anlamayarak.
Minho oradan "Ölü olmayıp yaşayan evlat oluyo." Dedi.
Jisung ise, " Hayır, ölü sanılan, ama ölmeyen prens." Dediğinde minho ona döndü.
"Aynı şey." Dedi kaşlarını çatıp.
"Hayır aynı şey değil." Dedi jisung.
"Evet, aynı şey." Dedi.
"Prensine karşı mı çıkıyorsun sen?" Dedi jisung kaşlarını çatarak.
"Velet prens." Dedi minho ve o anda jisung sinirle minhoya döndü.
"Benden büyük olman, velet olacağım anlamına gelmiyor!" Diyerek annesinin yanına gitti.
"Artık hep beraber yeniden başlayabiliriz!" Dedi mutlulukla. Fakat kral konuştu.
"Hayır, ne malum bizden intikam almayacağı? Üstelik kendisi bir korsan!" Dedi ve muhafızları çağırdı.
"Yakalayın onu." Dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı.
"Ne? Baba ne diyorsun!" Dedi jisung. Ama kral arkasını dönüp, jisungun kolumdan sıkıca tutarak onu yürüttü.
"Michell, ne dediğinin farkında mısın? O bizim oğlumuz!" Diyerek kralın peşinden ilerledi.
Hyunjin hemen felix'i belinden tutarak geminin en uç tarafına geçti, kısa bir ıslık çaldı.
"Hazır ol." Dedi hyunjin ve felixle beraber kendini okyanusa attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Caché Du Pirate, HyunLix
FantasíaErken yaşta Krallığından sürgün edilmiş olan Hyunjin, ileri hayatı boyunca korsan olarak devam etmişti yaşamına. Genç ve yakışıklı olması, kurbanlarını daha hızlı galip etmesine yardımcı oluyordu. fakat bir gün gemisinde bir kargaşa meydana geldi...