Épisode-4

1.7K 218 232
                                    

MERHQBA!! BEN GELDİM!

Medyada bulunan gemi karayip korsanlarında bulunan bir gemi.

Adı; siyah inci. Geminin adı bu.

Hyunjinin gemisi o olacak, neden derseniz..Ben karayip korsanlarına aşığım!

Ve bu gemi favori gemimdirrr ayyy!

Bu arada artık İlahi bakış açısı demicem, anlarsınız zaten. Ama birisinin gözünden anlatırsam yazarım zaten.

Evet, iyi okumalar!! ❤️❤️‍🔥

-

Aradan yaklaşık 2 hafta geçmişti. Felix'in ekibe katılması neredeyse 1 ay olacaktı.

Alışmıştı çoğu şeye. Zaten yaptığı işleri köylüler ona öğretmişti. Tüm işler bitmiş, oturuyordu. Arkadaşları da olmuştu, bu Gemideki herkesle tanışmıştı.

Şimdi ise, hepsi rom içiyordu. Kendisi denemek istedi, tattı ama hiç beğenmedi.

"Bunu nasıl içiyorsunuz? Tadı iğrenç!" Dedi felix yüzünü buruşturup.

"Tadını değil, verdiği etkiyi seviyoruz." Dedi seungmin bardağındaki son yudumu içip. (Rom bir içki türü/çeşidi)

"Ne tür bir etki yapıyor?" Dedi felix merakla.

"Beynin gidiyor, bedenin uçuyor gibi hissediyorsun." Dedi seungmin.

"Ne kadar içersem öyle hissederim?" Dedi felix.

"Daha yeni içmeye başladığın için çabucak etki eder, 2-3 bardağa." Dedi geon.

Felix kafasını salladı, bir bardağa doldurdu. Öyle hissetmek istiyordu bu yüzden kendini zorladı.

"Şöyle birşey var, bunu içinde yalan söyleyemiyorsun ve çok içersen dün neler oldu unutuyorsun. Kendin gibi davranmıyorsun." Dedi seungmin önden uyararak.

"Hı?" Dedi felix bardağı kafasına dikip.

"Devam et sen." Dedi onun bu haline gülüp.

Hyunjin geldi güverteye. Sürekli haritayı incelediği için, gözleri ağrıyordu. Çok karmaşıktı, anlamakta zorlanıyordu.

"Bana da verin." Dedi hyunjin. Garam (Erkek) ona Rom şişesini uzattı. Hyunjin onu içerken, gözü felixe kaydı.

Elini Çenesine yaslamış, Rom içiyordu.

"Fazla içme çarpar." Dedi hyunjin felixe. Ardından gözünü ondan çekti, kara okyanusa bakmaya başladı.

"Hı?" Dedi felix. Uykusu gelmişti. Cevap vermedi hyunjin. Herkes teker teker odalarına gidiyordu.

En sonunda ikisi kaldı.

"Yongbok, Kalk." Dedi hyunjin. İkiside yeteri kadar kafayı bulmuşlardı. Rom hyunjini de etkisi altına almıştı.

Felix kalkmadı, kafasını masaya koyduğu kollarının üstüne yerleştirdi. Aslında hyunjin onu bırakıp odasına giderdi ama birde onun hastalığıyla uğraşmak istemedi.

"Kalk." Dedi hyunjin ayağa kalkıp, felix'in kolunu tutarak. Felix sersemce kalktı ayağa.

"Takip et beni." Dedi hyunjin ve başını tutarak önden yürümeye başladı. Felix onu takip ediyordu.

Kapıyı açtı hyunjin, felix hemen yatağına geçti. Üstünü örtmeden uyuduğunu gören hyunjin başını iki yana sallayıp, odadan çıktı.

Kendi odasına girdi, üstündeki onu çok rahatsız etti. Bu sebeple üstünü çıkarttı. Aynadan dövmesi gözüne çarptı; kıpkırmızıydı.

Secret Caché Du Pirate, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin