Merhaba
Fice geçmeden önce bir duyuru yapmak istiyorum
Bundan sonra ayın her 2,12 ve 22 de yb gelicek!İyi okumalar dilerim💞
~
Hayat benim için hep zordu. Küçüklüğümden beri hep zorluk çektim, hiçbir hayalimi gerçekleştiremedim. Mutluluğum hep kursağımda kaldı. Kısacası hayat bana bir 'oh' çekmeyi bile çok görmüştü. Ama bir istisnam vardı Taehyung. Canımın içi, biricik arkadaşım. Hep yüzümü güldüren, gözyaşlarımı silen, durmadan abilik yapıp beni koruyan her şeyim Taehyung. Yetimhaneden beri hiç ayrılmamıştık onunla.
Taki bu güne kadar...
Yoongi ilginç bir insan. Çözemediğim ilginç biri. Gizemli ama dürüst biri. Hayatıma bir anda girdi ve şu an göğsünde yatmama sebep verdi. Niye onunlayım bilmiyorum bile. Korkmam gerekmiyormuydu ondan. Niye şimdi göğsünde çıplak bir şekilde yatıyorum? Kafam çok karışık. Gerçekten çok karışık. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum bile. Gerçi artık kocam, sevişmemiz anormal değil ama yinede karmaşık hisediyorum.
"Yine ne düşünüyorsun?"
Yeni uyandığı için pürüzlü çıkan sesiyle sormuştu. Dünkü sert sexten sonra uyumayı tercih etmiştik. Bu gün eve gidiyorduk ve biz hala yatıyorduk. Taehyung'u baya özlemiştim ama bir yandan da burayı sevmiştim.
"Her şeyi."
Küçük bir kıkırdama sesi geldi. Daha sonra çenemden tutup dudaklarıma nazik bir öpücük yerleştirdi.
"Biliyorum her şey çok karışık ama sadece biraz boşversen. İnan bana zamanla alışacaksın. Yeni hayatın bu, bir daha geçmişe dönme şansın yok o yüzden sadece boşver. Zamanı akışına bırak."
Pekala sanırım hakklı biraz fazla kafama takıyorum. Akışına bıraksam daha iyi olucak. O yüzden doğruldum, o beni izlerken. Geç uyanmamıza rağmen ikimizde kahvaltı hazırlamaya üşenip yatmayı tercih etmiştik. Üstelik biraz sonra gitmemiz gerekiyordu.
"Pekala senin dediğin gibi yapıcam, boşvericem. Ama artık kalkmalıyız, biraz sonra çıkıcaz ve biz hala kahvaltı bile yapmadık."
"Haklısın, ben kahvaltı hazırlıyım sende hazırlan."
Cümlesini bitirdikten sonra alnıma bir öpücük kondurup yataktan çıkmıştı. O aşağı inerken bende telefonumu elime aldım. Dün Seokjin hyungla uzun uzun konuşmuştuk. Bana onların adetlerinden bahsetmişti. Boynumu tamamen gösteren Yoongi'nin bir gömleğini giyecekmişim. Boynumdaki morluklar gözükmesi gerekiyormuş. Güzel bir bakımda gerekiyormuş tabi. Çünkü onların adetlerinde, evlenen çift üç gün başbaşa bırakılır daha sonra bu üç günün sonunda baskın damadımızın bütün akrabaları pasif damadımızı görmeye ve hediye vermeye geliyormuş. Benimde kocamın beyaz gömleğini giyip gerdanımı açıkta bırakmam gerekiyormuş. Hayır yani evlendiğimize göre seviştik kime neyi kanıtlıyoruz anlamıyorum. Zaten Tae sabahtan beri mesaj atıyor Yoongi'nin yengesine uyuz olmuş morluklarımı o kadının gözüne sokmam gerekiyormuş. Uzun bir offf çektikten sonra Tae den gelen mesajlara baktım.
(Not: Bu adetler aslında türk adetleridir genel olarak eskisi gibi yapılmaz ama doğuda rastlanır. Yazarınız Diyarbakırlı olduğu için eklemek istedi. Ayrıca şu beyaz gömlek olayıda aslında adetlerden olmayan ama yazarın eklediği bir şeydir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love (YOONMİN)
FanficYoongi dünya çapında tanınan bir mafyadı. Korkutucu ve tehlikeliydi , bütün Kore halkının korktuğu biriydi. Ama bu mafya tatlı bir çocuğa gönlünü kaptırmıştı. Her istediğini aldığı gibi Jiminide alıcaktı. İster istiyerek ister zorla ama Jimin Yoongi...