12. Bölüm

239 23 17
                                    

İyi Okumalar 💜

~

Araba yolculuğumuz sona ererken, büyük Min Malikanesinin kapısından içeri geçtik. Şimdiden gözüme çarpan arabalar vardı. Beliki biraz geç kalmıştık. Yoongi arabayı öylece bırakıp indi ve benim kapımı açtı. Elini bana uzatırken bir yandanda anahtarı korumaya uzatıyordu. Beklemeden elini tutup arabadan indim. Daha iki adım atmadan üstüme "JİMİNSHİİİ" diye koşan bir Taehyung olduğu için bu günde ilk düşmemi gerçekleştirdim. İkimizde yeri boylarken Taehyung beni boğarcasına sarılıyordu.

"Jimin-ah seni çok özledim!"

"Tae bende özledim ama biraz daha üstümde kalırsan ölücem-"

Neyse ki daha sözümü bitirmeden Yoongi onu üstümden çekti. Nefes nefese öksürüp ayağa kalktım. Bir yandanda sirkeleniyordum. Yoongi ise bir eliyle Taehyung'un yakasını tutarken bir eliyle de işaret parmağını Tae doğru uzatıyordu.

"Olum sen mal mısın? Öldürecek misin çocuğu?!"

"Ya enişte ne yapiyim? Sen onu uzaklara götürüp siktin, keyfine baktım bende burda onun hesretinden geberdim! Zaten Jungkook da yüz vermiyor bana!"

Dudaklarını büzerek anlatıklarından sonra birde kolarını birleştirmişti çocuk gibi. Ben onun bu haline dayanamazken, Yoongi göz devirmişti. Bende Tae gibi dudak büzerek ona sarılmıştım, anında karşılık vermişti.

"Off kıyamam ki ben sana."

"Gördük kıyamazsını"

"Ya ama TaeTae biliyorsun gitmem gerekiyordu."

Benden ayrılıp beni süzerken boynumu yeni farketmiş gibi gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Sonra Yoongi'ye dönüp "Yuh enişte resmen sömürmüsün çocuğu, yalayıp yutmuşsun!" Dedi. Arkamızda Yoongi'nin annesi olduğunu yeni farkederek Taehyung'un omzuna vurmuştum. "Düzgün konuş Tae" diye çemkirmiştim. O ise şaşkınlığını atlatmış gibi hınzırca sırıtarak "Aman iyi yapmışsın enişte gel kız çatlatalım şu yengeyi ayol" diyerek beni içeriye sürüklemişti.

İçeriye girer girmez burnuma yakan birbirinin içine girmiş ağır parfüm kokusuyla yüzümü buruşturmadan edemedim ama hemen kendimi toparladım. İçerisi öyle kalabalıktı ki bir an geri dönmek istedim. Tabi bunda gözüme çarban takma sarışın klasik yenge kıyafeti olan leopar desenli göğüs dekolteli gömlek ve ağır makyajlı yengenin etkisi vardı tabi. Midem bulanmıştı resmen. Her yerini yaptırır mı bir insan?

Bayan Min yanıma gelip kolumu güven verircesine sıktı. "Merak etme canım ben yanındayım. Sakın alta kalıyim deme ağızlarının payını ver." Diyip göz kırpmıştı. İşte benim kaynanan! Ona en güzel gülümsemi sunup kafamı salamıştım. Sırtıma elini koyup birlikte ilerlememizi sağladı hemen arkamda Tae vardı. Oda bir baldız edasıyla arkamda duruyordu. Sonunda beni farketmişlerdi.
Hepsi susmuş bana dönmüşlerdi. Yanlarına vardıklarımda yenge hanım dışında hepsi gülümsemiş ve ayağa kalkmışlardı. Benden büyük oldukları için saygılı bir biçimde eğilip, hoş bir gülümseme yerleştirmiştim. Bayan Min tatlı bir şekilde gülümseyip beni tanıtmıştı.

"Evet benim güzeller güzeli damadım Min Jimin"

"Ay bir an gelmiceğini sandım canım, kocanın koynundan çıkamadın heralde."

Mafia Love (YOONMİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin