Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum 🌹
****************************
"Yasemin... Hadi aç gözlerini." Diyen sesle hafifçe araladım gözlerimi. Ağıran başımı ovup bana endişeyle bakan hocama baktım.
"İyi misin? Ne oldu birden sana?" Usulca koltukta ayaklanıp gözlerimi yumdum. Buraya kadar taşımıştı demek.
"Bilmiyorum hocam.Kan şekerim düştü sanırım." Dedim ve gözlerimi kaçırdım. Gözlerim evi dolaşmaya başladı.
Kahverengi ağırlıklı ev sade ve çok güzel görünüyordu.
"Ben üstümü değişip geliyorum." Usulca başımı salladım. Onun gidişini izleyip korkuyla koltuğa sindim.
O kedinin burada olması tesadüf değildi.
Şahin belkide evdeydi. Dolan gözlerimi yukarıya bakarak göz yaşımın düşmesini engellemeye çalıştım, beni tekrar o kafese koymasını istemiyordum...Üzerimdeki hırkayı çıkarıp etrafa bakındım.
Pencereden dışarısını süzdüm.
Karanlık iyicene çökmüştü.. Yapraklar sallanıyor yansıyan ışığa garip bir ahenk sunuyordu.
Bu kör karanlık bir şeylerin ters gittiğini haykırıyordu adeta. Lodos hocaya bir şey yaparsa, diye geçirdim içimden.
Koşarak hocanın girdiği kapının yanına geldim.
"Hocam girebilir miyim?" Kapıya vurup bekledim. Duyduğum "gir," sesiyle yavaşça araladım kapıyı.
Odanın parlak ışığı gözlerime vurunca hafifçe kıstım gözlerimi.
Gri bir eşofman ve siyah bir tişört giymişti lodos hoca. Saatini de çıkarıp masanın üstüne bırakıp bana döndü.
"Korkuyor musun?"
Sorusuna hafifçe başımı salladım.
" Gel bir şeyler yiyelim." Omzuma tutup beni dışarı çıkardı.
Onun gülümseyen yüzü çok güzel gelmişti bana. Çok cana yakın bir kişilikti.
Hazırladığı masaya oturup koyu bir sohbete daldık, resmen yaşadığım şeyleri unutturuyordu bana.
" Kopya çeken herkes kaldı sınıfta. Ben dahil." Deyince yine kahkaha atmaya başladım.
Lise anılarından sohbet ediyorduk ve o çok eğlenceliydi.
"Çok güzel gülüyorsun... Kısılan gözlerin ve dudakların. Hadi iç meyve suyunu. " ifademi düzeltip hocanın parlayan yeşil gözlerine odaklandım. Bana iltifat etmesi ister istemez egomu okşuyordu. Fakat uzattığı bardaktaki meyve suyu hiç hoşuma gitmemişti.
"Teşekkür ederim hocam." Dedim ve yemeğime devam ettim.
Yemek yerken uzun süre beni izlediğini hissediyordum utandığım için de bakamıyordum ona.
Yemeği bitirip bulaşıkları hallettikten sonra salona geçtik. Şunu söylemeliyim ;Lodos hoca çok iyiydi.
" Anlat bakalım hayatında kimse var mı?" Durdum, yüzümü usulca ona çevirip dudağımı dişledim.
" Arkadaşlarından bir sapığın olduğunu duydum, doğru mu?" Tükürüğüm boğazımda kaldı adeta.
Gözlerim çıkar gibi olmuştu. Kafamı hızla olumsuzca salladım.
"Hayır, birinin saçma şakalarına maruz kaldığım için onlarda öyle anladı." Yavaşça kafasını sallayıp kumandayla kanalı değiştirdi.
"Peki birine aşık mısın?"