Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum 🍀
Keyifli okumalar 💞
***
Bitmiş, tükenmiş hisseden bedenim gerçekten de yatağa yapışmış gibiydi.İlk defa yanımda uyuya kalmıştı ve tüm gece ya kolunu ya ayağını atmıştım üzerimden.
Ağırdı hemde çok.
“ Adı herif. Dozer gibi” Diyerek ayaklandım. Sıcak bir duş belki mahvolan zihnime iyi gelebilirdi.
Hızla duşumu alıp etrafı süzerek çıktım banyodan. Koşarak odaya geldim.
Üstümü giyip yatağa uzanacağım sırada masanın üstündeki kahvaltı tabağı çarptı gözüme.
Baya yorgun ve aç hissediyordum. Masaya oturunca yine aynı krampla karşılaştım, mideme bir şeyler saplanıyordu sanki. Boynumda kocaman morluklar vardı,kaşlarımı çattım. Biri görse kesinlikle işkence çektiğini düşünecekti. Öyle değil miydi zaten?
Usul usul yemeğimi yiyip karnımı doyurdum.
Bu inceliği Şahin’in yaptığını düşünmüyordum aslan.
Yüzümü silip pencereye yaklaştım. Artık dışarıya çıkmak, sahile gitmek istiyordum. İnsan yüzü görmek istiyordum.
Kulağıma gelen boğuk sesler ile kaşlarımı çattım.
Üzerime hırkamı geçirip salona ilerledim. Mutfakta gelen sesler Kuzey ve Gaye'ye aitti.
“Nasıl söyleyeceğiz? Zaten kız ruhsal olarak çökmüş... Birde ailen öldü nasıl diyeceğiz? Ya biz demeden duyarsa! ” Duyduğum şeyler beynimde bir balyoz etkisi yaratmış gibiydi adeta. Kalbime giren sancıyla duvara tutundum.
“ Şahin, Yasemin duymasın dedi. Elinde sonunda duyacak ama yapacak bir şey yok. ”Dedi Kuzey. Neler diyordu bunlar böyle?
Ayaklarım bedenimi daha fazla
kaldıramadığı için sırtımla duvarda kayarak yere oturdum.Ailem.
Amcam.
Yengem.
Doğmamış kuzenim...
Boğazıma gelip duran yumru yüzünden ne ağlayabiliyor nede nefes alabiliyordum.
“ Hala inanamıyorum.”
Gaye masadan ayaklanıp musluğa ilerledi. Bardağını doldurup soğuk suyu dikledi.“ Neyse Şahin gelmek üzere sen git bak ne yapıyor? “
Gaye başını sallayıp mutfaktan çıktığı vakit yerde oturur pozisyonunda benimle karşılaştı. Halıya kitli bakışlarla ileri geri sallanıyordum.
“ Yasemin. “ Gaye endişeli sesini duyunca yutkunup onun siyah gözlerine çevirdim yorgun gözlerimi.“ İyi misin. “ Hemen dibime girip kollarımdan kaldırdı beni.
Cevap veremiyordum ona.
“ Allah kahretsin kesin duydu. “ Bu öfkeli ses Kuzey’e aitti. Hiçbir tepki veremeden öylece yeri izliyordum.
Gaye bedenimi koltuğa oturtup yüzümü avuçları arasına aldı.“ Amcam... Yengem.” Gözlerimden birden yaşlar akmaya başlamıştı.
“Onları öldürdü değil mi? “
Boğazıma gelen acı tatla yutkunmaya çalıştım.“ Sakin ol... Yok öyle bir şey. “
Histerik bir gülüşle onlara baktım. Hırsla ayaklandım yerimden.
“ Var. O adamdan her şey beklenir. Mahvetti beni. Sizde baktınız. Sadece baktınız.”Koşarak odaya çıktım Gaye peşimden geliyordu ama Kuzey onu durdurdu.
“Ailem... Ailemi öldürdü. Onları öldürdü.” sırtımı kapattığım kapıya verip ağır ağır oturdum yere.
“Kimsem yok. Kalmadı... “