Keyifli okumalar 🌹
*****************************
Saatlerdir yağan yağmurun ardından toprak kokusu sarmıştı her yanı. Her taraf çamur olmasına rağmen yağmurun dinmesini fırsat bilen küçük kız gizlice çıktı evden.
Elindeki kamyonu hırsla kaldırımda sürerken yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.
"Çat çat " diyerek önündeki oyuncak dolmuşa çarpıyor ambulans sireni sesi yapıyordu. Barbie bebeklerden nefret ettiği için her zaman arabalarla oynamayı tercih ederdi.
" Yasemin kirlenme gir içeri."Yasemin kocaman gülümsemesi ile yengesine baktı. Daha yeni çıkmıştı oynamak için, bu mahalleye yeni taşınmıştı amcası. Daha hiç arkadaşı yoktu ve hiperakrif bir kız olduğu için çok sıkılıyordu. Tekrar arabasını alıp hızla sürmeye başlamıştı. Siyah saçları gözlerinin üzerinde dans ediyordu. Sürdüğü araba aniden bir şeye çarpmıştı, bir çift ayakkabıydı. Başını siyah ayakkabılardan başlayıp yukarıya doğru kaldırdı.
Genç adamın yüzünü seyretmeye başladı küçük kız önünü örten saçlarını üfledi. Keskin yüz hatları ve kızı korkutan gri gözleri gerçek olmayacak bir edayla parlıyordu. Adam oyuncak arabasına tekmeyi vurup korkuyla geri çekilen küçük bedene yaklaştı. Siyah eldivenli eliyle çenesini kavrayıp ölümcül bir gülüş sundu.
" Emniyet kemerini takmadın. Bu çok tehlikeli küçük hanım ." Yasemin adamın bakışlarından korkmuştu.
Çenesini kavrayan elin bileğinden küçük eline düşen kanı gördü. Geri çekilmek istedi ama adam onu bırakmadı.
" Sen bana çarptın, bak yaralandım." dedi ve omzunu gösterdi adam. Kan oradan geliyordu.
" Özür dilerim abi. Ben oyun oynuyordum." genç adam sırıtıp göz kırptı kafasını arkasına çevirdi hırsla, ardından duyduğu seslerle etrafa bakındı.
" Sakın sesini çıkarma küçük hanım, çok kızarım sonra." Yasemin oyuncak arabasını kucağına alıp büyümüş gözlerle yaralı adamın yapmaya çalıştığı şeyi seyretti. Çöp konteynırının içine girmişti, ona sus işareti yapınca daha da korkmuştu küçük kız . Kafasını ona doğru koşan polislere çevirdi. Korktuğu için pantolonunu sıkıyordu, bunu her korktuğu veya heyecanlandığı zaman yapardı.
" Burdan kaçan birini gördün mü kızım ?" polisi gördüğü gibi ceketini kavradı. Kucağından yere vuran oyuncak arabaya bakmadan donmuş bir ifadeyle polise baktı.
" Niye korktun sen? Bir şey mi oldu?" Yasemin küçücük eliyle çöp konteynırını gösterdi. Polisler direkt silahını çıkarıp etrafını sardı.
" Orda Polis amca. Ben ona çarptım." Polis kızı kenara itip silahına davrandı. 11 yaşında olmasına rağmen yinede soğuk kanlı davranmıştı küçük kız .
" Tamam kızım sen şimdi eve git."Yasemin arabalarını toplayıp gideceği vakit meraklı gözlerle duvarın dibinde onları izliyordu. Yüzünün yarısı gözüküyordu sadece. Kahve gözleri daha da büyümüştü korkudan.
Yaralı adam istifini bozmadan çıktı çöpten. Yine yüzünde o arsız gülüşü vardı.
Kaçacak yeri olmadığını anlayınca dudağını dişleyerek ellerini kelepçelesinler diye uzattı. Keskin gri gözleri duvarda ona bakan küçük bedene kaydı.
İşaret parmağını dudağına koyup sus işareti yaptı ve göz kırptı ama o yüzündeki gülüş çok farklıydı. Kız hemen görünen bedenini geriye çekti. Yine sesler gelince hafifçe baktı giden bedenlere ve o korkunç adamın sesi yankılandı dar sokaklarda.
" Görüşeceğiz küçük hanım, bir gün... Mutlaka.!"
****************************
Diğer kitaplar dururken ben ☺️