Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum 🌹Toparlayıp yazamıyorummm🙈🙊
***************************
Bir hafta geçmişti Şahin ile geçirdiğim o gecenin üstünden... Bir haftadır korkuyla uyuyor, kabuslar ile uyanıyordum. Tam bir haftadır hiçbir şekilde görmemiştim onu. Ona ait olan defteri de alıp ortalıktan kaybolmuştu adeta. O gece hiç uyumadan beni seyretmisti bunu hissetmiştim. Pekiya nasıl yok olmuştu birden.Gözyaşlarım akmaya başlayınca gökyüzüne baktım.
Yanıma oturan bedenle ıslak gözlerimi silip yanımdaki bedene döndürdüm başımı.
Gaye hoca gülümseyerek yaşlı gözlerime bakıyordu.
" Anlatmak ister misin ufaklık?" Deyince yutkunup biraz daha döndüm ona. Birine anlatsam rahatlar mıydım? Anlatmak ve akıl almak istiyordum.
Dolan gözlerimi tekrar silip burnumu çektim.
"Olanları az çok sizde biliyorsunuz, yaşadıklarımı da." usulca kafasını sallayıp etrafı kolacan etti.
"Sorun Şahin Mirza mı?"
İsmini duyunca kalbime garip bir his giriyordu. Bir yandan her yerde onu hissederken bir yandan hiçbir yerde olmaması çok garipti.
" O beni öptü, Benimle uyudu" Kaşları çatılı baktı bana.
" Uyudu derken, siz beraber mi yattınız?" diye sorunca yer ayrılıp içine girdiğimi düşündüm. Terleyen avuçlarımı pantolonuma sildim ve dudağımı dişleyerek tekrar siyah gözlerine baktım.
" Hayır. Öyle değil. Sadece öptü ve yanımda uyudu. İleri gitmedi hiç ." garip bir ifade oluştu Gaye hocanın yüzünde.
" Ama bir haftadır hiçbir yerde yok. Beni korkularım ile bırakıp gitti sanki, ben onu görmek istiyorum, benden nefret ediyor ve ben böyle olmasını istemiyorum," diyerek titreyen elimle ağzımı kapattım, yine ağlayacaktım ve bu huyumdan nefret ediyordum.
Onu görmek istiyordum, benden nefret ettiğini düşündükçe canım yanıyordu.
" Bak Yasemin , Şahin Mirza sana göre biri değil... Şu an duyguların karman çorman olmuş. Seni bıraktığını düşünüyorsan buna sevinmelisin. O çok değişik biridir. Bir anda tanıyamayacağın biri oluverir." bunların hepsini biliyordum, o adama hiç güvenmiyordun ama onunla konuşmak isteyen yanımı durduramıyordum. Evde tek kalmak istemiyordum, Lodos hocaya yalan söylediğim için ondan da kaçıyordum kısılmış gibiydim yine.
Olan biteni detay vermeden anlattım Gaye hocaya , kah kaşını çattı kah da kahkaha attı.
Ben onu bulmak istiyordum.
" Evde tek kalmaktan korkuyorum. Ve bunun tek sorumlusu da o," dedim ağlayacak gibi olmuştum.
" Aslında bizde kalabilirsin amcanlar gelene kadar," büyüyen gözlerimle siyah gözlerini seyrettim, gülüyordu. Burnumu çekip yönümü ona döndüm.
" Onun evinde mi kalacağız? " dedim meraklı çıkan sesimle.
" Hayır, onun evinde değil bizim evde, hadi toparlan da gidelim, " hemen kafamı salladım,heyecan yapmıştım ama tek kalmak istemiyordum ve Gaye hocadan bana zarar gelmezdi, buna emindim.
Çantamı toparlayıp hocanın peşine düştüm. Birden okuldan çıkan Lodos hocayı görünce gerildim.
"Yasemin... Bir sorun mu var?" diye sordu yaşlı gözlerimi seyrederek, hay aksi bir bu eksikti.
Gaye hoca gülümseyerek başımı okşadı.
" Sorun yok hocam," diyebildim gülümsemeye çalışarak. Hem beni hemde başımı okşayan eli süzdü. Çenesi kasıldı sanki.