Bazen herşey göründüğü gibi değildir , hani derler ya madalyonun iki yüzü vardır , işte ben hayatımın belli bir noktasına kadar madalyonun tek yüzünü bilerek ötekinden habersiz yaşadım gerçi bilsem de pek bi faydam olamazdı o yaşta , ama belki bilsem ruhum, bu asla azalmayıp günden güne artan öfkeme alışırdı.
Ne kadar acı birşey alışmak , bazı acılara ve kayıplara alışmak zorundasın çünkü bazen zaman bir şeye yaramaz , sadece ruhun günden güne o acıya alışır ve bağışıklık kazanırsın.
Boynumdaki ucunda minik bir yonca bulunan kolyemle oynarken gözüm önümdeki dosyadaydı. İki gün içinde Ankara'ya gelmemi istedikleri için çoğu eşyamı getirememiştim şimdiyse lojmanda kalıyordum.
Derin bir nefes alıp elimdeki kadehi önümdeki sehpaya bıraktım ve dosyayı elime aldım , dosyada birlikte görev yapıcağım timin bilgileri vardı. Dosyanın kapağını açtım ilk sayfada isimleri vardı.
GÖLGE TİMİ
Yüzbaşı Ulus Ecevit Akay
Kıdemli Üsteğmen Barın Atilla
Üsteğmen Kaan Çelik
Teğmen Mete Ağırman
Teğmen Atakan BeyazıtBeş kişilik özel olarak oluşturulmuş bir timdi Gölge timi , diğer sayfada timin katıldığı operasyonlar ve bilgileri vardı, arka sayfayı çevirdim ve karşıma ilk olarak onun bilgileri çıktı.
Ulus Ecevit Akay
Rütbesi : Yüzbaşı
Yaş: 29
Doğum yılı : 23 Nisan 1994
Memleketi : Sakarya
Bitirdiği okullar : Kuleli askeri lisesi , Kara Astsubay Meslek Yüksek Okulu
Sayfanın üst sağ köşesinde fotoğrafı vardı , onu görünce bugün albayın odasında olanlar aklıma geldi.
Yüzbaşı ile tanıştıktan sonra Albay konuşmaya başladı " Evet Ecevit sana bahsettiğim Agah Sönmez dosyasında İncila savcımla beraber çalışıcaksınız " dedi.
Yüzbaşı bunu duyunca gözleri beni buldu çok oyalanmadan hemen albaya döndü ve " Komutanım merakımı maruz görün ama savcı hanım bize nasıl bir yardımda bulunacak " dedi.
Albay bunu duyunca kaşlarını çattı , bana ufak bir bakış attı ve tekrar yüzbaşına döndü " Tabikide olayı protokole uygun bir şekilde yürütmenize yardımcı olucak " tam bu noktada derin nefes aldı ve devam etti " Yani senin anlıcağın bu görev sırısında nefes almak için bile İncila savcıya danışıcaksınız" dedi.
Yüzbaşı karşı gelemiyeceği için kafasını sallayıp " Emredersiniz komutanım " dedi. Albay bana dönüp " Savcım lojmana yerleşmişsin diye duydum " dedi . Hemen söze girdim " Evet apar topar geldiğim için daha düzgün bir ev bulma fırsatım olmadı " dedim.
"Daha iyi olmuş savcım , lojman daha güvenli sizin için , duyduğuma göre Ecevit ile kapı komşusuymuşsunuz"
Kaşlarımı kaldırıp yüzbaşına baktım , onun gözleri zaten bendeydi , hemen albay 'a dönüp " Öyle mi ? Haberim yoktu , yani karşılaşmadık hiç " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHTER
Детектив / Триллер" Zamanla anlaşılan tek şey güvenmenin sevmekten daha önemli olduğudur " Cumhuriyet Savcısı İncila Akel Yüzbaşı Ulus Ecevit Akay