BİR HAFTA ÖNCE / İSTANBUL
Elimdeki resmide panoya astıktan sonra üzerine kırmızı kalemle çarpı attım. Tıpkı diğerlerine yaptığım gibi. Panonun üst tarafında onun resmi vardı AGAH SÖNMEZ . Oklar ondan başlayıp iki ayrılmıştı ve uçlarında Agah'a yakın olan adamların fotoğrafı, birisi yakın koruması Eymen Yücel , bir diğeri de sağ kolu Şahin , bütün pis işlerini ona yaptırır , onu yakınında tutmaz o yüzden Şahini kimse bilmez , çarpı attığım resim Eymen'in resmi ,Şahin kadar bir bilgiye sahip değil , ama Şahini bulmak samanlıkta iğne aramaya benziyor hatta daha zoru.
Arkamı dönüp panonun karşısındaki çalışma masama geçip oturdum , kafamı arkaya atıp yorgunlukla bir nefes verdim , yorgunluk ve pes etme isteği iyice beynimi ele geçiriyordu , gözlerimi hüsranla açtım ve kafamı kaldırdım , önümdeki masanın altına elimi uzattım ve bakıldığında belli olmayan sürgülü yerden zarfı çıkardım.
Zarfın içinde mektup vardı. Babamın mektubu.
Zarfın üzerindeki KIZIM'A yazıyordu , ters çevirip açtım , içinden kağıdı çıkardım ve açtım. Babamın yazısını bile özlediğimi fark etmiştim. Ne kadar acı bir şey , bir insanın yazısına bile özlem duymak. Mektubu okumaya başladım ;
Canım Kızım
Bana sinirlisin biliyorum , hatta belki de nefret ediyorsundur , ama seni korumam gerekiyordu benim inci tanem. Özür dilerim seni bıraktığım için , o kadının zulmünü göremediğim için beni affet. Sen dolu gözlerin ile bana bakarken , senin içindeki kırıklığı göremediğim için affet. Senden bunu istemeye hakkım yok biliyorum ama intikamını al , bu mektubu okuyorsan artık o küçük ve savunmasız kız değilsin demektir . Doğum günün kutlu olsun babacım , iyi ki doğdun ve benim kızım oldun .
Onun seni yenmesine izin verme , çok sinsidir kimseye acımaz , o adama yani Agah'a da dikkat et. Onların yaptıklarını açığa çıkar , eğer istersen sonucu ne olursa olsun yapacağını biliyorum , Yusuf amcana güvenebilirsin , ne yapmak istersen sana yardımcı olacaktır .
Bu mektup senin eline ulaştıysa ben hayatta değilim demektir , ama emin olduğum bir şey varsa o da o kadının benim ölümüme sebep olduğudur , her şey onun planı ve büyük ihtimal kendisini ölü gösterdi ama değil , dışarda bir yerde , o Agah denen adam ile birlikte.
Alparslan Kara bu ismi unutma , Alparslan bir albay , biliyorum çok şaşıracaksın ama o senin Dayın evet kardeşi terörist olan bir Albay , o kadından ilk şüphelenmeye başladığımda Alparslan'a ulaştım , Selma uzun zamandır ailesi ile görüşmüyordu bunu ilk zamanlar çok kurcalamamıştım , ama sonra ondan şüphelenince araştırdım ailesini ve abisine ulaştım , onun ile buluşup konuşuna taşlar yavaş yavaş yerine oturmuştu , Selma Alparslan'a izini kaybettirmiş ve bunu yapabilmek için benimle evlenmiş yani benim soyadıma ihtiyacı vardı , bir gün bir dosya gelmişti bir gurup örgüt üyesi büyük bir patlama düzenleyecekken üzerlerinde mühimmat ile yakalanmıştı , içlerinden bir tanesi onun Agah'ın ismini vermişti , işte o zaman araştırmaya başladım onu o sırada da annen ile geçmişten tanıştıkları bilgisine ulaştım , tabi Selma bunu benim odamdaki dosyaları karıştırırken öğrendi , sonra onu yakın takibe aldık Alparslan ile zaten Alparslan' da yıllardır onu arıyormuş.
Bu mektubu yazarken belki de Annen ile Agah beni ortadan kaldırmak için planlar yapıyordur . Zaten bu mektubu okuyorsan amaçlarına ulaşmışlar demektir . Senden tek bir şey rica edeceğim İnci tanem , eğer o kadın yakalanmadıysa ve hala hayattaysa onu bul ve ihanet ettiği Türkiye Cumhuriyetine teslim et , sadece onu değil kim varsa elinin uzandığı herkesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHTER
Mystery / Thriller" Zamanla anlaşılan tek şey güvenmenin sevmekten daha önemli olduğudur " Cumhuriyet Savcısı İncila Akel Yüzbaşı Ulus Ecevit Akay