Jisung~
Obudziłem się i poczułem, że Minho się do mnie przytula. Słodkie.
Wstałem nie budząc go, po czym udałem się do toalety. Gdy się ubrałem oraz w miarę ogarnąłem, wszedłem do pokoju i zobaczyłem, że Minho już nie śpi, tylko siedzi na telefonie; po czym dostałem wiadomość.
Gdzie jesteś?
Byłem w łazience
- Już jestem skarbie.
- No w końcu! Chodź! Chce się poprzytulać - powiedział wyciągając ręce w moją stronę.
- No już dobrze - odparłem wchodząc delikatnie na łóżko i przytulacjąc do siebie starszego.
- Kocham cię Ji.
- Ja ciebie też, no już idziemy jeść śniadanko.
- Jeszcze chwilę - odpowiedział i mocniej mnie przytulił.
- Chwilę - pocałowałem go w czubek głowy.
Po przytulasach poszliśmy do kuchni, aby zjeść śniadanie. Jako pierwszy posiłek dzisiejszego dnia, ja zjadłem owsiankę z owocami popijając sokiem pomarańczowym, a Minho zjadł naleśniki popijając kawą.
Gdy Minho poszedł się ubrać, ja udałem się do salonu aby obejrzeć jakąś drame. Akurat leciało "True Beauty" z moim ulubionym altorem Eun won'em (idk czy tak sie pisze).
Kiedy starszy usiadł obok mnie, objął mnie ramieniem, a ja położyłem na nim głowę. Jak ja uwielbiam tę pozycję. Jest tak wygodnie.
Po 30 minutach oglądania przymknąłem delikatnie oczy. Czułem się wtedy jakbym był na chmurach. Jeszcze te jego perfumy. Po prostu uwielbiam.
Minho~
Gdy Jisung zamknął oczy, zacząłem się mu uważnie przyglądać. Jego malinowe usta szczególnie przykuły moją uwagę. Jednak nie tylko one. Patrzyłem na niego jak zaczarowany. Kocham go bardzo mocno i nie chcę to stracić.
Położyłem swoją głowę na jego i w takiej pozycji zasnąłem.
¤¤
Nie mam totalnie pomysłu. I sr ze nie było rozdzialow ale nie mialam czasu pisać. Moze w najblizszym tyg sie cos pojawi.
Kocham was ❤
CZYTASZ
Dead souls ~ Minsung
Random2 część "Why me?" Bohaterowie są rok starsi Rozpoczęcie - 03.12.2023 Zakończenie - 20.12.2023