10

1 0 0
                                    

Luke i Bella zostali parą. Te święta postanowili spędzić razem. Oni, Mia, Clare i ich przyjaciele.
Jak to zwykle bywa w święta zawsze jest chaos i harmider. Krzyki, hałas ale i też śmiech dodawały nastroju, dochodzącej z salonu świątecznej playliście.

Bella wraz z przyjaciółkami zaczęła przygotowywać kolacje wigilijną, Miały to być tradycyjne dania wykonane przy małej pomocy
internetu. Natomiast Luke i jego znajomi zajmowali się Mią i Clare.

- Luke, jak ma na imię ta brunetka, która stoi przy blacie obok twojej kobiety? - spytał Cristian, przyjaciel Luke'a.

- To jest Kaily. A co spodobała ci się?

- Szczerze mówiąc to bardzo.

- W takim razie zagadaj do niej, cokolwiek. Wiesz dobrze że nie wiem jak sie to robi

- No chyba jednak wiesz skoro masz taką laskę. Jak ty to robisz

- Po prostu jestem taki jak zawsze. Szarmancki, przystojny, miły, inteligentny - wymieniał Luke

- Zapomniałeś o jeszcze jednym słowie kochanie. Egoistyczny - dodała Bella, która akurat weszła do salonu i słyszała całą rozmowę. Dała buziaka Malikowi i zaczęła zaświecać świeczki - Zajęlibyście się dziewczynkami a nie rozmowami o związkach.

- Przepraszamy szefowo - powiedział Cristian z śmiechem

Gdy wszystko było już gotowe, zasiedli do stołu i zaczęli delektować się posiłkiem jak i wspólnie spędzanym czasem. Śmiechom i zabawą nie było końca. W końcu przyszła pora na najbardziej wyczekiwaną przez wszystkich chwile. Prezenty. W tym roku było ich niesamowicie dużo. Dziewczynki oczywiście od razu rozpoznały swoje prezenty i zaczęły odpakowywać. W pięknych opakowaniach znajdowały się lalki, plasteliny, kolorowanki i słodycze. Bella rozpakowała swój prezent w którym znalazła swoje ulubione perfumy i ciepły koc. W drugim mniejszym pudełku, ładnie obwiązanym wstążką i karteczką z napisem : Dla mojej najpiękniejszej, znalazła złoty łańcuszek z delikatnymi serduszkiem. W geście podziękowania podała Luke'owi jego prezent. Otwarł go z dużym zaciekawieniem. W środku znalazł perfum oraz bransoletkę z koralików.

Za oknem pojawił się śnieg. Mia i Clare zaczęły skakać z radości, a Bella i Luke uśmiechali się do siebie. Był to dla nich magiczny moment, który na pewno zostanie w ich pamięci na długo. W końcu były to ich pierwsze wspólne święta.

Lilly zaproponowała wyjście do ogrodu i ulepienie bałwana. Dziewczynki były zachwycone tym pomysłem i biegiem pobiegły do korytarza ubierając buty i kurtki. Razem z wujkami i ciociami zaczęli lepić bałwana oraz rzucać się śnieżkami. Bella i Luke natomiast zostali w domu śmiejąc się, zajadając  ciasto przyniesione przez jej przyjaciółki, przy świątecznych piosenkach.

- Mam dla ciebie jeszcze jeden prezent - powiedział Luke, odkładając swój kubek - ale musimy wyjść na balkon.

Podał Belli koc, którym się nakryła i razem weszli na góre by zaraz zobaczyć najpiękniejszy widok, jaki kiedykolwiek miała okazje.

Belle zawsze fascynowały gwiazdy i księżyc, ale nigdy nie miała okazji zobaczyć ich w tak pięknej scenerii. Kiedy wyszli na balkon, zamarli z zachwytu. Księżyc był tak jasny, że oświetlał cały balkon, a spadający śnieg dodawał uroku temu magicznemu widokowi.

Luke i Bella stali razem, delektując się pięknem tego co widzą przed sobą. Bella była tak szczęśliwa, że zaczęła śpiewać piosenkę o księżycu, którą kiedyś śpiewała jej babcia. Luke uśmiechnął się, patrząc na nią, a Bella poczuła że coraz bardziej go kocha.

Po chwili ciszy, Luke powiedział:

- Bella, chcę, byś wiedziała, że jesteś dla mnie najważniejsza. Chcę, by każda chwila spędzona z tobą była wyjątkowa, tak jak ta właśnie. Kocham cię.

Bella poczuła jak serce bije jej mocniej. Wtulając się w jego ramie, odpowiedziała.

- Ja ciebie też kocham

-Jest jeszcze jedna sprawa - powiedział

- Jaka?

- Chcę żebyś poznała moją rodzinę

- naprawdę? Nie uważasz że to trochę za wcześnie?

-Nie, bo chce z tobą być do końca życia

- Ja z tobą też..

- W takim razie jedźmy jutro

- W porządku

To był jeden z tych wieczorów, które Bella zawsze będzie pamiętać. Wieczór, kiedy zobaczyła piękno pełni księżyca, spadającego śniegu i kiedy Luke powiedział jej, że ją kocha i zaproponował spotkanie z jego rodziną.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 06 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

| Zakochani W Świetle Księżyca |     [W TRAKCIE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz