Elkészíti a reggeli pirítósát és leül az asztalhoz. A lány duzzogva jön utána.
-Miért nem mondod el?-vonja kérdőre Jungkook-ot.
-Nem a te dolgod.-kaffog oda. Naeyon elkezd sírni.
-Nem szeretsz engem, ugye?-pillant fel a feketeségre.
-Nem. Én húgomként szeretlek.-sóhajt Kook.
-Megsétáltatom Bam-ot. Majd jövök.-szipog a lány és elhagyja a házat. Jungkook előveszi a telefonját. Megnyitja az instagramot és rákeres Taehyung-ra. A bejegyzésekben van pár kép róla, meg Jimin-ről. Ám ekkor a szeme megakad az egyik képen. A tigrisliliom. Jungkook a karjára pillant. Ez ugyanaz a növény. Ezek szerint Taehyung még gondol rá? Vajon hiányzik neki? Annyira szeretné tudni, hogy mi van vele. Ábrándozásából anyja szakítja ki.
-Kisfiam. Miért nem boldogultok Naeyon-nal? Olyan aranyos lány.-kezdi faggatni.
-Anyu én nem akarom ezt az egészet.-fogja a fejét a fiú.
-De miért nem? Olyan szépek lennétek együtt.-sóhajtozik Jisoo.
-És az érdekel valakit, hogy én mit akarok?-förmed rá Jungkook.
-A család érdekében fiam. Majd átveszed apád helyét a cégnél.-folytatja a szokásos mesét.-Lesznek gyerekeitek is.
-Nem lesznek anya! Nem akarok!-áll fel az asztaltól idegesen.
-Jungkook?-jön be Naeyon.-Valaki keres téged.-belép a házba a mögötte lévővel együtt. Odébb lép. A fiú nem hisz a szemének.
-Taehyung?
-Jungkook!-mosolyodik el. A feketeség óriásiakat pislog.
-Ő meg ki?-kérdi Kook anyja.
-Volt szobatársam Dél-Koreában.-ránt vállat. Tae szája legörbül és szomorú íriszeit Jungkook-ra emeli.
-Csak egy szobatárs voltam? Szóval neked semmit nem jelentett? Igen! Elrontottam! De még csak nem is hagytad, hogy elmagyarázzam! Otthagytál a picsába! Jimin-ből is harapófogóval kellett kiszednem, hogy amúgy hol a faszban vagy! Ezért kár volt eljönnöm Dél-Koreából.-fordulna ki az ajtón.
-Várj Taehyung! Sajnálom.-hajtja le a fejét Jungkook.
-Sajnálhatod is.-dobbant egyet lábával a kisebb.-Sok boldogságot.-megy ki a házból sírva. Kook az arcát kezeibe temeti és sírni kezd.
-Hát ez meg mi volt?-kérdi egyszerre Naeyon és Jisoo.
-Ez miattatok van! Hagyjatok békén.-megy fel duzzogva a szobájába a feketeség. Bedől az ágyába és bőg. A fejében gyűlnek a kérdések. Miért jött el idáig? Kivel? Nagyon haragszik rá? Csak egy kérdésre tudja a választ:
Szereti Taehyung-ot? Igen! Szereti!
YOU ARE READING
Tigrisliliomok『taekook』
FanfictionSziasztok drágáim! Taekook-os könyv érkezik! Címe: Tigrisliliomok. Mint tudjátok Jungkook-nak van egy ilyen tetoválása. Onnan jött az ihlet és sok szerepe lesz a könyvben. Taehyung egy különleges, mégsem olyan ritka betegségben szenved. A többi kide...