2 hónap híján 1 év telt el azóta és Jungkook semmit sem hallott a fiúról. Megszületett a kisbaba. Meg is házasodott és már el is vált. Naeyon nem akart Yeri-ről gondoskodni, így Kook-nak maradt. A feketeség csóró lett. A szülei kidobták, miután megtudták, hogy Taehyung-ot szereti. Egy csomó balszerencse érte, éppen szedelőzködik. Elköltöznek Spanyolországba. Jungkook nagynénije, Yuna ott él, ő majd befogadja őket. Sietnek is a kislánnyal a gépre. Bebugyolálja micimackós takarójába és már száguld is a vonathoz. Kínkeservek árán elérte. Gondolom mondanom sem kell, hogy Taehyung-on jár az esze egész úton. A kis Yeri az ölében gagyog és arra vár, hogy ihassa a tápszeradagját, amit meg is kap. Közel 6 óra utazás után, kimerülten megérkezik. Spanyolul lószart se tud, úgyhogy angol tudásában bízik. Egy fél órás buszozás után belép a jó, rég látott kapun.
-Yuna, megérkeztünk!-liheg a fiú.
-Jaaj, Jungkookie-m úgy aggódtam, sziasztok!-puszilgatja őket. Yeri egyből vigyorog, amitől Kook megkönnyebbül.
-Gyertek beljebb! Előkészítettem a szobátokat.-mosolyog.
-Meg tudtam volna csinálni én is Noona. De azért köszönjük.-belép a szobába. Franciaágy, szerencsére elég nagy kettejüknek, a picivel.
-Arra gondoltam, hogy vehetnénk fel bébiszittert hozzá. Tudod, én is dolgozom. Meg neked már találtam is munkát, pincér leszel egy közeli kávézóban. Holnap kezdhetsz.-sorolja a dolgokat.
-Jaj, de jó, hogy vagy!-öleli át nénikéjét.
-Tudom...no gyertek, csináltam gazpaccot. Remélem jó lesz.
-Tökéletes!!!-csillan fel Kook szeme és már rohan is a konyhába. A kisbabát Yuna viszi a karjaiban.
-Van egy remek barátnőm. Na az ő ismerőse bébiszitter. Szerintem ért a babákhoz is. Este felhívom, jó?
-Remek, nagyon köszi mindent.-hálálkodik a feketeség.
-Ugyan! Apádék?
-Jó kérdés. Biztos el vannak nélkülem.-húzza el a száját Jungkook.
-Na szerinted miért nem tartom velük a kapcsolatot.-forgatja meg szemét Yuna.
-Mindegy is. Szerintem lefektetem Yeri-t.-jelenti ki a fiú és átveszi a nőtől a babát.
-Gyere kincsem, megyünk aludni, jó? Tudod mi lesz holnap picim? Holnap lesz az a nap, amikor nem én fogok rád vigyázni, nem is a nagynénim, hanem egy másik néni. Remélem jóban lesztek. A nénikém holnap Svájcba megy üzleti útra, ezért ő nem vigyázhat rád. Én meg megyek dolgozni, de ne aggódj, sietek vissza hozzád, jó? Itt van Csíkos, aludj csak.-adja oda neki a tigris plüssét. Még cirógatja egy kis ideig lánya hasát, aki ezáltal el is alszik. Kopogást hall.
-Szia Kook!-suttog Yuna.-Beszéltem a szitterrel, holnap reggel hétkor jön. Te neked 9-re kell bemenned. Na jó éjt!-köszön el tőlük. Nem kell sok idő, Jungkook is elalszik.
YOU ARE READING
Tigrisliliomok『taekook』
FanfictionSziasztok drágáim! Taekook-os könyv érkezik! Címe: Tigrisliliomok. Mint tudjátok Jungkook-nak van egy ilyen tetoválása. Onnan jött az ihlet és sok szerepe lesz a könyvben. Taehyung egy különleges, mégsem olyan ritka betegségben szenved. A többi kide...