Reggel arra ébrednek, hogy Jimin elbaszódik.
-Szép jó reggelt gyermekeim.-tápászkodik fel kómásan.
-Te jó ég Chim, nagyon másnapos vagy. Meddig maradtál náluk?-ébred fel Jungkook.
-Hajnali 3-kor feküdtem be az ágyamba. Azt tudom.-kuncogja el magát, mire Kook csak szemforgatva fordul Taehyung felé, hogy felébressze.
-Tae...kelj fel. Mindjárt kezdődik a földrajz óra Seojun tanárúrral.-suttogja szerelme fülébe. Lassan elkészülnek és elindulnak a terem felé. Tae-nak el kell mennie wc-re ezért beszalad még óra előtt. Ám nem várt meglepetésben lesz része. Megpillantja azt a srácot, akit miatta vert meg Jungkook. Egy kicsit megijed, de próbál nyugodt maradni. Beáll a kis helyére és lehúzza a gatyáján a cipzárt.
-Nocsak, nocsak.-jön oda az említett srác és ráfog Tae farkára. A fiú megijed és eltolja magától.
-Fejezd be, akárki is légy!-kezd el kiabálni.
-Az első. A nevem nem akárki, hanem Jungwoo. A másik. Most nagyon megfogom dugni a cuki kis seggedet.-erre megnyalta a száját. Tae szíve szerint leütné, de túl gyenge.
-Hagyj békén!-emeli fel a hangját a kisebb, de ezzel nem ér el semmit.
-Nem hagylak.-ordítja és elkezdi letolni a nadrágját. Menekülni sem tud, mert a nagyobbik a másik kezével lefogja.
-Most pedig le fogsz szopni!-üvölt Taehyung-ra, aki könnybe lábadt szemmel ficánkol.
-Biztos, hogy nem!-rántja el a fejét. Erre az erősebb neki löki a falnak, de annyira, hogy a másik összeesik. Megfogja a gyenge fiú állát, szembefordítja magával.
-De igen is lefogsz, mert ha nem, akkor szépen megverlek.-mosolyog gonoszan, amitől Tae legszívesebben hányna. Amikor Jungwoo beteszi a legundorítóbb szervét Tae szájába, a kicsi fiú szorosan összezárja a szemeit. Támadt egy ötlete. Ráharap egyet, amitől az elugrik onnan. Taehyung felöltözik és sírva kiszalad a wc-ből az órára. Könnytől áztatott szemekkel belép a terembe, meghajol és elnézést kér, majd keres egy helyet. Tae nem tud figyelni. Egész végig ez az incidens jár a fejében. Miért mindig vele csinálják ezt? Kicsengetnek és Jungkook és Jimin egyből odafut hozzá.
-Mi történt Tae!?-öleli át Jimin a síró fiút.
-Az a srác...-szipog.-Jungwoo.-Jungkook vérben forgó szemekkel hagyja ott őket. Idegesen indul meg annak a rohadéknak az osztályába.
-Jungwoo! Most meghalsz!-ordít és megy egyre közelebb, majd behúz neki egyet.
-Ezt meg mire véljem Jeon?-kiabál vissza.
-Amire akarod. Ha mégegyszer hozzányúlsz Taehyung-hoz, én esküszöm kitekerem a nyakad!-fenyegetőzik Kook.
-Akkor elmondta...pedig nagyon jól tud szopni.-vigyorog, mint egy elmebeteg.
-Fordulj fel te szemét...-nem tudja befejezni a mondandóját, mert az igazgatóúr mérgesen áll előttük.
-Kim Jungwoo! Jeon Jungkook! Az irodámba!-üvölti el magát, mint egy sakál. A két fiú bosszúsan követi a náluk sokkal bosszúsabb embert. Ebből baj lesz.
أنت تقرأ
Tigrisliliomok『taekook』
أدب الهواةSziasztok drágáim! Taekook-os könyv érkezik! Címe: Tigrisliliomok. Mint tudjátok Jungkook-nak van egy ilyen tetoválása. Onnan jött az ihlet és sok szerepe lesz a könyvben. Taehyung egy különleges, mégsem olyan ritka betegségben szenved. A többi kide...