5. fejezet

212 17 0
                                    

A fiúk reggel 8:25-kor kelnek az ébresztőnek hála. Taehyung kel ki először az ágyból és csöndben a fürdőbe oson. Megpillantja magát a tükörben. A szája tiszta vér az ütéstől. Épp kezdené lecsutakolni, ha nem zavarná meg valaki.
-Te meg mi a szart csinálsz?-kérdezi Jungkook idegesen. Tae csak megrántja a vállát.-Válaszolj ha kérdeznek, te kis nyomi!-kezd el kiabálni. Erre Jimin is beszalad a fürdőbe.
-Jungkook kérlek hagydd már békén! Éppen lemossa a sebét, amit te okoztál neki!-betopog Taehyung mellé és óvatosan elkezdi mosni a száját. Jungkook addig visszabattyog és nekiáll öltözni. Taehyung pont akkor tér vissza, amikor Jungkook-on egy darab ruha nincs. Ez a feketehajút nem zavarja. A gyenge fiú leül az ágyra és elkezdi méregetni a másik testét. Úgy gondolja, nagyon erős és azért van mire büszkének lennie.
-Tetszik te kis taknyos?-fordul meg az erősebb.
-N-nem.-egyből elkapja a fejét. Annyira kipirult...biztos, hogy észreveszi és megint kap egyet. De nem. Ehelyett Jungkook közelebb megy Taehyung-hoz, lehajol hozzá és félretűr egy tincset az ülő hajából.
-Csak, hogy jobban láss.-mondja ridegen. Még feszít egyet-kettőt a bicepszén, aztán felöltözik. Taehyung csak nagyokat nyelve veszi elő ruháit. Egy sötétkék pulóvert és egy karamellbarna nadrágot választ és visszasiet az ágyához. El is kezdene átvedleni, ha nem figyelné őt a feketeség.
-Fordulj el, légyszíves.-suttogja.
-Ha én is hagytam, hogy stírölj, neked is hagynod kell.-túr bele hajába. Taehyung sóhajt egyet és lassan lehámozza a pólóját. Rajta nincs sok izom, csak csont és bőr. Komótosan lehúzza nadrágjait és szembefordul Kook-kal. Jungkook óriási szemekkel nézi a karamellbarna testet. Be kell vallania magának, hogy Taehyung gyönyörű. A vékony fiú pironkodva fordul vissza ruháihoz és gyorsan felkapja őket, mielőtt Jimin visszajönne a fürdésből. Előszedik a tanszereiket és megindulnak hárman.
-Na, Jungkook kibékültetek?-kérdi Jimin óvatosan.
-Nem.-ránt vállat a magasabb és elmegy a kávéautomatához. Addig a két másik fiú beül a fizikaterembe. Nincs is jobb, mint egy reggeli fizika. Jungkook három kávéval tér vissza. Az egyiket amit Taehyung-nak szán, a fiú kezébe nyomja.
-Itt jó a kávé...-mondja érzelemmentesen. Megisszák a koffeines löttyöt. Miközben Chim és Kook jókat nevetgél, Taehyung rajzolgat.
-Mit rajzolsz?-csillan fel Jimin szeme. Taehyung csak eléjük tolja a füzetét. Egy narancssárga tigrisliliomot rajzolt.
-Ez olyan mint a tetkóm.-mondja Jungkook megmutatva a karját.
-Tudom...-sóhajt Tae, majd tovább alkot. Pár perc múlva megérkezik a tanár. Az óra unalmasan telt, igazából bemutatkozásról szólt. Tae Jimin mellett ült, Jungkook pedig valami Yoongi mellett. Jóban vannak, úgyhogy nem volt gond. Ez a nap is hamar elment. Volt még egy kémia, egy magyar és egy matek órájuk. Ma több nem volt, mert azt mondták első tanítási nap, még legyen laza. Fáradtan ballagnak vissza szobájukba.

Tigrisliliomok『taekook』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora