Mavi ve Mor

60 50 11
                                    

Dolu gözlerimle yan yana duran bileklerimize bakarak söylediklerini tekrarladım.

-Hikayemiz daha bitmedi.

Bana gülümseyerek kolunu çekti.

- Daha iyi misin?

-İyiyim. Teşekkür ederim.

-Garip bir tanışma oldu.

-Sanırım...

-En baştan doğru düzgün tanışmaya ne dersin?

-Olur.

-Ben Araf.

Elini uzattığında tebessüm ederek elini sıktım.

-Bende Özgür.

-Memnun oldum Özgür Hanım.

'Hanım' derken dalga geçmek amacıyla yaptığını belli edercesine göz kırptı. Bende aynı şekilde ona ayak uydurarak devam ettirdim.

-Memnun oldum Araf Bey.

Gülümsedim. Aynı şekilde oda gülümsedi ve ayağa kalktı.

-Ben artık gitsem iyi olacak.

- Nasıl istersen. Seni geçireyim.

Gitmesini istemiyordum. Tekrar bu evde yalnız kalmak ve odama kapanmak istemiyordum. Birinin benimle konuşması , bırak konuşmayı yanımda olması bile o kadar iyi gelmişti ki. Hemen gitsin istememiştim. Araf kapıya doğru yönelirken gitmemesi için aklıma gelen ilk şeyi söyledim.

-Kahve!!

'Aferin kızım gerçekten aklına ilk gelen şeyi söyledin. Cümle diye bir şey var hani kelimeleri birleştirip kuruyoruz.' Kendime içimden kızarken Araf arkasını dönüp kahkaha atmaya başladı.

-Özgür Allah aşkına cümlenin devamı nerde?

-Ya leb demeden leblebiyi anlasana işte.

Kahkahası bu kez daha da büyümüştü.

-Ben şuan azar mı işitiyorum? Gerçekten gülmekten karnım ağrıdı.

Oldukça ciddi bir bakış atarak konuşmaya başladım.

-Şu kahveyi içecek misin içmeyecek misin?

-Şu kahveyi içip içmeyeceğimi düzgünce soracak mısın sormayacak mısın?

Oflayarak sordum.

-Kahve içmek ister misin?

-Olur.

-Salona geç otur istersen ben hemen hallederim.

-Teşekkür ederim. Yardım lazımsa gelebilirim.

-Yok teşekkür ederim, 5 dakikaya hallolur zaten.

Mutfağa geçip hızlıca kahveleri yaptım ve şekerle kahveleri tepsiye aldıktan sonra salona girip tepsiyi ortadaki sehpaya bıraktım.

-Afiyet olsun.

-Teşekkür ederim ellerine sağlık.

Kahvelerin fotoğrafını çekince şaşkınlık dolu bir bakış attım. Bakışlarımdan anlamış olacak ki telefonunu sallayıp durumu açıklamaya başladı.

-Şevval Hanım'a atıyorum. Onunla konuşuyorduk, iyi olduğunu söyledim. Bu fotoğrafı da kahve içtiğimizi ve iyi olduğunu kanıtlamak için çektim. Bak şuanda yazıyor hatta.'Özgür'e söyle yarın buraya geldiğinde güzel bir azar işitecek. ' yazmış.

Noktalı VirgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin