1 hafta sonra
"Bak sen! Bizim jungkook okula da geliyormuş. Bugünleri de mi görecektik"
"Haklısınız hocam"
Arkamdan gelen Taehyung bir anda üstümde ki sweati kaldırıp bezle sarılı bölgeyi gösterince sesimi çıkartmadım."Haklisiniz hocam da, bahanesi vardı yanii"
Bezle sarılı bölgeye bakip gözlerini devirdi."Onun seçimi Taehyung cum"
Hoca gittikten sonra bir anda sırıtmaya başladı."Taehyung cum mu dedi?"
Jennie ve Rose da bizi görüp yanımıza gelmişlerdi."Geveze"
Taehyung bana dönüp susmami işaret etti ama pek de takmadim."Hee valla öyle dedi"
"Suratında ki sırıtışa bak! Cadaloz!"
Jennie, Taehyung a bakıp hocanın arkasından sınıfa girdi."Tripli sanki biraz"
Taehyung karnıma dirsegiyle vurup."Ya acaba kimin yüzünden!"
Koşarak jennie nin arkasından sınıfına girdi.
Fark etmemişti, agriyan yerin tam üstüne gelmişti."İlaçlarını aldın mı?"
Rose yı başımla onayladım."Daha iyi misin?"
"Bir şeyim yoktu şu an da da yok"
Bir süre bana uzaktan baktı.
Daha sonrasında yanıma gelerek elini yavaşça sweatin üstüne, karin kaslarima koydu, yana doğru kaydirinca da parmaklarını ağrıyan yerin üzerin de gezindirdi.Beni dikkatle izliyordu. Ben ise etrafıma bakınıyordum.
Bir anda bastırınca kolunu tuttum."Ne yapıyorsun?"
"Acımıyor demiştin, bak acıyormus demek ki!"
Sesimi çıkartmadım. Kolunu da tutmayı bıraktım. Tam sınıfıma gidecekken ayaklarım birden gidemez oldu.
"Lisa"
Kendi sınıfın önünde durmuş o güzel kahve gözleriyle bana bakıyordu.
Sarı saçları bugün bi dağılmış daha da güzel olmuştu."Gelmiyor musun jungkook!"
Arkamda duran Rose a baktım."Geldim, geldim"
Arkama tekrardan baktığımda bu sefer onu göremedim. Suratim umutsuz bir hâl aldı.
1 haftadır görmemiştim ve şimdi ise 1 dakika bile göremeden gidiyordum.Beni kolumdan tutmuş çıkışa götüren Rose u durdum.
"Ben derse giricem."
"Ders e mi giriceksin? Neden?"
Bana şaşırarak bakıyordu hiç de inanmış gibi değildi."Canım istedi derse girmek istiyorum. Olmaz mı?"
Rose şaşkınlıktan mı ne beni hemen sınıfa geri götürdü."Kararını değiştirmeden hızlıca sınıfa gitmemiz lazım!"
Kahkaha attım."Karar değiştiririm. Derse girmicem. Hadi geri dönelim."
Bana dönüp vurmaya başlayınca sınıfa doğru bu sefer ben koştum."Şaka yaptım ya, şaka!"
Sınıf kapısının önünde durdum. Kapı kapalıydı hoca derse girmişti.Rose hızlıca kapıyı tıklatıp içeriye girince, bende arkasından girdim. Sınıf bir anda konuşmaya başladı.
Hoca bile bana fos fos bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şanssızlıktık | liskook
FanfictionKos koca okul da en güzel kız oydu sanki, Kısa belirgin sari saçlarıyla, çekik kahve gözleriyle, ben burdayım diyiyordu adeta Ona bakmamak elde değildi ki, bakmamazlik gibi bir uğraşım olsun. Gözlerim, okul içerisin de de sürekli bir arayış içindey...