"Bana şans dileme lisa, benim şansa ihtiyacım yok,"
Dalgasına söylemiştim. O da anlamıştı ki gülümsedi."Çok idalısın"
"Eh, tabi biraz öyleyim."
Eldiveni elime geçirdim. Lisa ya doğru döndüm. O da masanın üzerinde duran, takılara bakıyordu.
Sonrasında kulağıma baktı."Ne kadar çok piercingin var."
Başımla onayladım."Mac sırasında, kulağına darbe alsan acımaz mı?"
Güldüm."Kulak önceden kırılıyor ya zaten. Hicbir şekilde acı hissetmiyorum"
Çenemden tutup yana doğru çevirdi.
Eli çeneme değiyor. Kalbim yerinden çıkacak."Seo-jun da kırıldığı belli ama sende hiç belli değil."
Yanda ki kapının açılmasıyla o tarafa doğru döndük. Bir kaç adam içeriye girmisti sadece.
Kafamı geri Lisa ya çevirdim. O hâlâ daha gelen kişilere bakıyordu."Ne kadar çok kişi geldi."
Tekrar dönüp bakacaktım ki, Taehyung yanıma koşarak geldi. Adamları göremedim.
"Jungkook, bir şey diyeceğim ama sakin ol"
Lisa da Taehyung u dinliyordu."Söyle Taehyung"
"Baban burada"
Taehyung a boş boş bakıyordum.Neden buradaydı ki bu adam?
Ne istiyordu yine?Başımı ovarak, Taehyung un arkasına doğru baktım. Sandalyede oturuyordu. Geri kalan korumaların hepsi ayakta dikiliyordu. Babamın yanında bir adam daha sandalyede oturuyordu.
O kalabalık adamlardan anlamalıydım zaten, senmissin baba.
"Orda ki adam senin baban mı?"
Lisa ya doğru döndüm."Malesef"
"Seo-jun un da babası orada, sol tarafta oturan adam, ama babanla ne alakaları var ki?"
"Bilmiyorum"
Yine neler karıştırıyorsun baba?"Buraya gel Lisa"
Seo-jun lisa ya seslendi. Lisa, elini sallayarak, seo-jun un yanına gitti."Maçın başlamasına beş dakika var. Hemen geleceğim."
Taehyung, beni durdurmak için kolumu tutacaktı ama kolumu kendime doğru çektim."Sorun yok Taehyung! Sadece konuşacağım."
Oturduğu yere doğru çıktım. Korumalar önümde durdu.
Güldüm.
"Benden bu kadar korktuğunu bilmiyordum."
Sustu, korumalardan dolayı suratını tam göremiyordum."Neden buradasın baba?"
"Neden burada olmam yasak mı? Maç bakmaya geldik, olamaz mı?"
"Neden benim maçım peki?"
"Senin olduğunu nereden çıkarttın? Seo-jun u izlemeye geldik."
Beni izlemeye gelsen büyük bir şok olurdu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şanssızlıktık | liskook
FanfictionKos koca okul da en güzel kız oydu sanki, Kısa belirgin sari saçlarıyla, çekik kahve gözleriyle, ben burdayım diyiyordu adeta Ona bakmamak elde değildi ki, bakmamazlik gibi bir uğraşım olsun. Gözlerim, okul içerisin de de sürekli bir arayış içindey...