2004

174 6 4
                                    

Okyanus'un Küçüklüğü;
"BABA!
BABA!
NERDESİN!
BABA!"diye koridorlarda geçiyor merdivenlerden çıkıp duruyor ağlamaktan boğazı düğümlenmişti küçük kızın nerden bile bilirdiki babasının hain bir saldırıda şehit olduğunu.
En yukarıya çıktı ve baba diye bağırdı tekrar ve koşmaya başladı çünkü babasının ölü bedeni tam karşısında duruyordu.

Küçük kız zaten öksüzdü şimdi hem öksüz hemde yetimdi.Küçüklüğü yetimhanede zorbalık görmekle geçmişti...
Arkadan biri elini omzuna koyduğunda kız arkasına döndü ve babasının tim arkadaşlarından biri olduğunu görünce hemen ona sarıldı.Bir yandan hıçkırarak ağlıyor bir yandan "BABA!"diye bağırıyordu kız o gün babasına bir daha asla ağlamıycam diye bir söz verdi ve dediği gibi bir daha ağlamadı.

Ayaz'ın Küçüklüğü;
Hüngür hüngür ağlıyordum babam annemi dövüyordu.Ben annemin ağlayışlarını duymamak için ayıcığıma sarılıp yatağımda yorganımın altındaydım.

Buraya gelicek diye çok korkuyordum sonra büyük bir patlama sesi geldi ama 1 kere değil 2-3 kere silah sesi gelmişti.

Hemen kapıya koşup aşağı inmeye başladı babasının elinde silah görünce hemen onu ittirdi ama bir faydası olmadı.Hemen annemin yanına koştum annemin kalbinin olduğu yerden kan geliyordu.O an anladım o ölmüştü...

Şimdiki Zaman;
Üzerimi giyindim ve motoruna bindim.
Kombini;

Hızlı bir şekilde sürüyordum çünkü arkadaşımla buluşucaktık ve ben baya geç çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlı bir şekilde sürüyordum çünkü arkadaşımla buluşucaktık ve ben baya geç çıktım.Yol nerdeyse bom boştu ve en sonunda buluşucağımız yere vardım ve arkadaşımı gördüm.

El salladım motoruyla yanıma geldi ve sürmeye başladık Milli Savunma Üniversitesini gördüm eski anılarım geldi aklıma durmadan kahkaha atarak eğlendiğimiz zamanlar ah ne güzel zamanlardı dedim içimden özlemiştim mesleğimi.

Şuan asker değildim çünkü komutan geldi ve rütbemi söktü ve sen asla bir asker olamazsın dedi ama asla pes etmicektim.

Sonra bir kafede durduk ve oturduk.Sonra başka ülkeden olduğu çok belli ama Türke benzeyen birini gördüm acaba nerdendi sonra arkadaşım durgun olduğumu farkedince ne oldu diye sordu zaten cevabımı biliyordu o yüzden cevap verme gereği duymadım.

Arkadaşım şarkı açan kişinin yanına gitti ve bir şarkı söyledi ve bir anda o melodi çalmaya başladı.Gözlerim doluyordu ama asla ağlamıycam babama söz verdim ve o sözü tutucam.

Bu çalan şarkı babamla annemin en sevdiği şarkıydı.

Fikrimin ince gülü
Kalbimin şen bulbülü
Fikrimin ince gülü
Kalbimin şen bulbülü
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
Gördüğüm günden beri
Olmuşum inan deli
Gördüğüm günden beri
Olmuşum inan deli
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
Ellerin ellerimde
Leblerin leblerimde
Ellerin ellerimde
Leblerin leblerimde
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni...

AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin