Görev Evliliği

22 5 0
                                    

Görevden sağ salim dönmüştük şuan merak ettiğim tek şey Ayaz'ın neden göreve katılmadığıydı.

Helikopterden indik ve albay'ın karşısına dizildik.

Albay konuşmaya başladı'Tim biliyorsunuz ki Teğmen Ayaz Keskin sizin gittiğiniz göreve katılmadı bunun nedeni artık Teğmen Ayaz Keskin burada sizinle görev yapmayacak tahinini istedi'dedi.

Tabi dediği şeyle yıkılmıştım ama farkettirmemeye çalışıyordum.

Albay gidince'TİM İSTİHARET ET!'dedim.Odama ilerlemeye başladım ve vardığımda içerde masamda bir mektup vardı üzerinde 'Ayaz Keskin'yazıyordu.

Mektubu açmadım ve gidip kapıyı kilitledim kilitlediğim gibi ağlamaya başladım evet seviyordum deliler gibi evet farkettirmemiş olabilirim ama çok seviyordum ama o sevmiyormuş herkesi bırakıp gitti en yakın arkadaşı Poyraz'ın bile haberi yoktu o bile merak ediyordu kim bilebilirdi ki herkesi hiç'e sayıp tahinini isticeğini ama içime bir anda bir merak duygusu geldi ve mektuba yaklaştım mektubu elime aldım ve yere çöktüm.Okumaya başladım.

Sevgili Arkadaşım,
Her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim iyi ki varsın,
Neden gittin diyiceksin bana gitmenin sebebi hem Ankara artık beni sıkmaya başladı hem de kardeşim yaşıyor olabilir Poyraz'ı çok seviyorum ama eğer gidiceğimi ona söylesem buna engel olurdu o yüzden ona haber veremedim bunu ona sen söylersen sevinirim,
Umarım hep iyi olursunuz kendinize dikkat edin...

                                            Ayaz Keskin

Arkadaş mı sadece arkadaş olarak mı görüyordu beni...

Kahkaha atıyordum ama gözümden yaşlar geliyordu neden beni sevmedin ki neden sadece bir arkadaş olarak gördün?

Sen benim için sadece arkadaş değildin daha fazlasıydın ama sen o gün giderek benim kalbimi bir buz'a çevirdin...

3 YIL SONRA

Ayaz gideli tam 3 yıl oldu 3 yıl dille anlatmak kolay ama kalple anlatmak öyle değil...

O gideli bir sürü kez göreve gidip ölüm tehlikesi geçirdim belki görevlerin hiçbirinde ölmemiş olabilirim ama ben tam 3 yıl önce öldüm...

Şuan yeni bir görevim vardı evet bir partiye sızmam lazımdı ama o partiye sadece evli çiftler alınıyordu.

Albayda bunun üzerine bu görevi ben ve Poyraz'ın yapmasının daha iyi olucağını söyledi.Bizde tabi onaylamak dışında başka birşey yapmadık.

Şuan şaka gibi bir durumun içindeyim herhalde çocuğun arkadaşından hoşlanıyorum pardon hoşlanıyordum ama şuan Poyrazla görev için evlenicektik.

Poyraz iyi çocuktu evet tam tamına 3 yılda onu çok iyi tanımıştım ve çok iyi arkadaş olmuştuk.

Atlasta şu aralar ortalıkta gözükmüyordu muhtemelen o da görevdeydi.

Onunlada aramızdaki buzlar azda olsa erimişti aramızdaki eski soğukluk artık yok denicek kadar azdı.

Güneşle ise aramız biraz biraz bozuktu nedenini bilmiyordum.En yakın arkadaşımla neden bir anda aramıza soğukluk girdiğini anlamamıştım bir kaç gün önce de başka eve çıkmak istediğini söyledi ve evden ayrıldı.Şuan ise Toprak ile beraber kalıyorduk...






Umarım beğenirsiniz.Sizce Güneş niye böyle davranıyor?Bir nedeni var mı?

AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin