Okyanus'tan:
Motorlarımıza bindik ve sürmeye başladık.Bir süre sonra önüme bir tane çocuk geçti.Ona çarpmamak için sağa kırdım ve yere çok fena düştüm.Kafam kanıyordu ama umursamadan çocuğun yanına koştum ağlıyordu ve benim yüzümden oldu özür dilerim diyip duruyordu.
Yanlarına vardığımda arkadaşım onu sakinleştirmeye çalışıyordu.Çocuğun yanına gidip ağlama senin suçun değildi benim suçumdu dedim.Çocuk tekrar özür diledi ve şey ben kayboldum dedi.
Bende evini bana tarif edebilir misin dedim o da kafa salladı ve evini tarif etmeye başladı neresi olduğunu kafamda canlandırınca orayı bildiğimi farkettim ve çocuğa gel seni evine götürelim dedim o da kafa salladı ve motora bindik çocuk utandığı için sarılmadı bende ellerinden tutup ellerini belime sardım ve sıkı tutun dedim.
Bir süre sonra çocuğun evine vardık ve kapıyı çaldık kapıyı kimse açmadı onun yerine götürün o çocuğu diye bir kadın sesi duyduk çocuk ağlamaya başladı."Sizin çocuğunuz değil mi?"dedim o da ben doğursam ne farkeder istemedikten sonra dedi.
Bende kadına sinir oldum ve çocuğa bugün bizimle gel istersen canım annen bugün yorgun sanırsam dedim o da tamam dedi.Gene motorlara bindik ve bizim eve sürmeye başladık.
Ayazdan:
Arkadaşımla beraber yeni bir eve taşındık.Eşyaları taşıma işi çoktan bitmişti.Bu yüzden rahattık.Eve geçerken gene o kızı gördüm ama sanırsam çocuğu var dedim içimden ve içeri geçtim.
Arkadaşımda arkamdan geldi.Knk yemek yapsana dedim o da az yede uşak tut diyince iyi o zaman kendine ev aramaya başla dedim.
O da aa ne evi canım hemen yaparım diyince kahkaha attım.Sonra bugün Beşiktaşla Galatasaray'ın maçı olduğu geldi aklıma hemen gittim televizyonu açtım ama tek aynı ses bizdende gelmiyordu karşı komşudan Galatasaray bir gol atınca karşı taraftan sevinç çığlıkları uçuşuyordu.
Okyanus'tan;
Galatasaray gol atmıştı ve güneşle çığlık atarak birbirimize sarıldık.Şuan evdeki ortam aşırı iyiydi o yüzden instaya foto attım.Bu iki fotoyu seçip attım.Hemen baya beğeni almıştı.
Evet istemeyerekte olsa askerliği bıraktığım için eskiden çok ünlü olan hesabımı kullanıyordum.Telefonu masaya bırakıp maçı izlemeye başladım.3-1 yendik.
Şuan arkadaşımla dışarda ne mi yapıyorduk maçın özetini izleyerek çekirdek çitliyorduk.
Tam özette Zaha gol atıcakken üstümüzdeki balkonun kapısı açılınca ikimizinde kafası oraya döndü bu gördüğüm iki kişiyi daha yeni kafede görmüştüm şaka gibi ne ara taşındılar içimden yoksa uzun zamandır burda yaşıyorlardı da ben mi fark etmedim dedim kendi kendime yok lan saçmalama daha o kadar unutkan değilim dedim.
Çocuk uyandığında korkmasın diye Güneş'e gel yukarı çıkalım çocuk korkmasın dedim o da onayladı sonra yukarı çıktık ve eve girdik.
Bu kadardı kısa yazdığımın farkındayım ama derste çalışmam gerekiyor o yüzden kısa yazıyorum ve bugün bir bölüm daha atabilirim çünkü dün derslerden bölüm atamadım.Birde instadan takip ederseniz sevinirimm.
İnsta: bettywattyy