4.Bölüm

79 6 3
                                    

Sınıfa girdiğimizde bütün herkes toplanmıştı. Herşey hatırladığım gibiydi. Şuan hepsine sarılasım var ama bunu yaparsam deli damgası yerim. Ki bu çok önemli değil zaten yarı yarıya deliyim. Shoto'yla bir şey diyecektim ki Shoto'nun çoktan bir yere oturduğunu gördüm. Hızla yanına gittim ve çantamı yanına koydum.

Elincia- La bı insan haber verir telefon direği gibi iki saattir orada dikiliyorum!

Shoto- Sana seslendim ama beni duymadın yüzünde yin o garip ifade vardı bende can sağlığım için seni yalnız bıraktım.

(Elincia'nın yüz ifadesi)

(Elincia'nın yüz ifadesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ensesine sertçe vurdum. Ama öyle bir ses çıktıki üffff!

Elincia- Shoto senin ensede iyimiş bi tane daha vuriyim mi?

Shoto- Hayır.

Elincia- Evet.

Shoto- Hayır.

Elincia- Evet.

Tam ensesine tekrar şaplatacakken biri yapmamı engelledi.

Tenya- Arkadaşlarımıza vurmamalıyız!

Elincia- O benim ikizim.

Tenya- Bu bir şeyi değiştirmez. Bu arada ben Tenya iida!

Elini uzatmış bana gülümseyerek bakıyordu. Ona gülümseyerek baktım ve havadaki elini sıktım.

Elincia- Ben de Elincia Todoroki memnun oldum iida- san.

Meraklı gözleri ikizimi bulduğunda
Shoto'yu dürttüm. O ise homurdanmakla yetindi.

Elincia- İkizim Shoto Todoroki. Kendisi biraz çekingendir o yüzden pek konuşmaz.

Shoto şuan eben çekingendir dermiş gibi bakıyordu ama üzgünüm ikizim insan sevmez diyemezdim heralde. Acaba kafasına çok vurduğumdan mı böle oldu?

Tenya- Ah anlıyorum. İkinizle tanıştığım memnun oldum.

Elincia- Bizde çok memnun olduk dimi Shoto.

Shoto göt korkusuna evet anlamında başını salladı. Tenya ile sohbet etmeye devam ederken onu gördüm.

Bestiemmm gelmiş!

Koşarak ona sarıldım. Onu uzun zamandır görmemiştim. Kollarını belimin etrafına sardı ve sarılmama karşılık verdi.

Elincia- Seni çok özledim beni tatil bkyunca niye aramadın senin için endişelendim!

Momo- Çok meşguldüm annemleede telefonumu almıştı o yüzden yazamadım.

Elincia- Owww sorun değil ama sana ankatacak öyle dedikodularım varki en kısa zamanda bir pijama partisi düzenlemeliyiz!

Burning FlamesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin