5. Bölüm

63 5 1
                                    

Sihirli Deynek✨👡

Mina kişisi, Momo,+10 kişi ekledi.

Mina kişisi sizi ekledi.

Mina- Slm bacılar.

Jirou- Sihirli Deynek?

Mina- Evet canım😘

Jirou- Neden peki?

Mina- Neden olmasın?

Uraraka- Wowww yeni bir grup heycan verici.

Jirou kişisi gruptan ayrıldı.
Mina kişisi Jirou'yu ekledi.
Jirou kişisi gruptan ayrıldı.

Ve buna benzer bir sürü mesaj vardı.
Götüm uyuşuk olduğu için bir şey yazmadım ve yemek saatine kadar yatmaya devam ettim. Natsuo beni yemeğe çağırdığında ise başaşağı bir şekilde yatıyordum. Yataktan kalkmaya tenezzül bile etmedim.
Natsuo yanıma gelerek beni bacaklarımdan tuttu ve yerde sürükledi. Evet sürükledi!

Elincia-Natsuo bırak beni!
Kendim yürüyebilirim.

Natsuo- Yürümek için çok üşengeç olduğunu ikimizde biliyoruz ayrıca sana böyle işkence etmek çok eğlenceli.

Diyerek benle alay etti. Bende tek bir hareketle Natsuo'nun sırtına çıktım. Beni sırtından atmaya çalışan Natsuo'yu sinirlendirmek için atçılık oynuyormuş gibi davranmaya başladım.

Elincia- Deh atım dehhhh.

Natsuo- lan ben atmıyım?

Elincia- Sus Natsu ve beni gezdir çok eğlenceli wohooooo.

Koridorda mal mal bağrışıyorduk.
Buradan Natsuo'yla çok iyi atçılık oynandığını öğrendik. Natsuo kendini biraz kaptırmış olacakki kişnemeye?başladı.

Bizim seslerimize Touya odasından çıkıp koridora geldi. Beni Natsuo'nun üzerinde görünce bir yüzü değişti ama sonra Natsuo'nun bu haline gülmeye başladı. Daha doğrusu yerlerde yatmaya başladı. Natsu abimle bir bakıştık ve onuda oyunumuza dahil ettik. Artık double atçılık oynuyorduk.

Touya abim en altta Natsu abim onun üzerinde ve bende onun üstünde koltukların üzerinden atlıyorduk.

Fuyumi ise bizi terlikle kovalıyordu. Çok ekşınlı bir oyundu. Shoto ise elindeki kamerayla Natsu abimim kişnemelerini çekiyordu.

Dış kapının açılma sesini duyunca hepimiz o yöne baktık. Babam gelmişti ve olduğu yerden bize bakıyordu. Bakışlarında anlam veremediğim bir ifade vardı bizi yaptığıns pişmanmıydı yoksa mutlumuydu anlamadım.

Enji- Koltukların üzerinde ne yapıyorsunuz?

Elincia-Atçılık oynuyoruz Baba?
Sende oynamak ister misin?

Natsuo- At eksikliğimiz vardı bizde at arıyoduk ama burnunuzun dibindekini göremememiz ne büyük ayıp.

Kardeşlerim kıs kıs gülerken Touya lafa atladı.

Touya- Ondan olsa olsa unicorn olur!🦄.

Dediğinde kahkahalarla yere düştüm. Gülmeyi bırakamıyordum abimler beni kaldoracaklarken onlarda düştü.
Hep beraber mal gibi gülüyorduk. Babamda suratı mosmor bir şekilde bizi izliyordu.

Akşam yemeği biraz garipti.

Babama unicorn dediğimizden beri yüzüne bakamıyordum. Şaşırtıcı bir şekilde sesini çıkarmadı.

Oda zaten hızlıca yiyip kalktı. Yemekten sonra hepimiz odalarımıza geçtik ve kendi işlerimizle uğraştık.

Gece Saat 3

Elimdeki smut kitabı belkide 500. kez okuyordum ama hala ana karaktere sövüyordum. Hani bu kadar da mal olunmazdı!

Uyumam gerekiyordu ama kitap çok heyecanlıydı.

Son bir sayfa daha...

Ertesi Sabah

Shoto- Elincia kalk.

Elincia- Nayır!

Shoto- Elincia kalk.

Elincia- Nayır.

Shoto- Kalkmazsan pedere bütün gece kitap okuduğunu söylerim.

Olduğum yerden hızla kalktım ve üzerimi giyinmeye gittim.

Elincia- 5 dakikaya hazırım Shoto.

Shoto odadan çıkınca hızla hazırlandım. Bu gün All Might'la dersimiz vardı çok heycanlıydı!

Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola koyulduk. Sınıfa girdiğimizde ben direk kızların yanına Shoto ise kendi halinde oturmaya gitti. Kızların yanına gittiğimde Mina üzerime atladı.

Mina- Elincia! Dün mesajlarımıza neden bakmadın bütün her şeyi kaçırdın!

Ona atçılık oynadığımızı söyleyemezdim o yüzden.

Elincia- Biraz meşguldümde o yüzden bakamadım ne kaçırdım?

Jirou- Hiç bir şey kaçırmadın. Mina çocukluk anılarını anlattı o kadar.

Mina- Her neyse bu gün All Might'la dersimiz var çok heycanlı değil mi?

Elincia- Evet çok heyecanlıyım!

Ders zili çaldığında herkes yerine geçti ve All Might'ı bekmeye başladı.
Kısa bir süre sonra kapı kırılcak gibi açıldı ve içeriye All Might daldı.

All Might- Ben normal bir insan gibi içeriye girdim!

Sınıftan hayranlık dolu sesler çıkarken ben sadece gülümsüyordum.

All Might- Herkes kahramanlık kostümünü giysin ve aşağı insin.

Hepimiz kostümlerimizi giymek için dağıldık. Soyunma odasından çıkan ilk ben oldum doğruca sahaya gittim ve diğerlerini beklemeye başladım. Biraz bekledikten sonra All Might konuşmaya başladı.

All Might- İşte şimdi gerçek kahramanlara benzemişsiniz.

Midoriya All Might'a kaçamak bakışlar atıyordu ve bu gözümden kaçmamıştı.

All Might- Karşılıklı olarak birbirinizle savaşacaksınız ama kontrollü olmak şartıyla ekrandan eşlerinize bakabilirsiniz.

Ben Bakugou'yla eşleşmiş Kirishima ve Uraraka ile savaşacaktık.
Bakugou beni uzaktan inceledi ve tch latıp gitti. Bende onu takip ederek sahada yerlerimiz aldık villain takımı olarak kazanacağımızdan emindim.



Burning FlamesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin