Savaş sahasına yerleşmiştik ancak bir sorun vardı bu katil civciv kendi bildiğini okuyordu!
Elincia- Bakugou plan yapmalıyız!
Beni dinlemeden hızlıca yürümeye devam etti.
Bakugou- Benim bir plana ihtiyacım yok domates kafa! Onları tek başıma ezip geçeceğim ayak bağı olma!
Elincia- Pardon? Bu bir takım oyunu kendi bildiğini okuyamazsın!
Bakugou- İzle ve gör domates kafa.
Başlamamız için yapılan anonstam sonra hızlıca üst kata koştu.
Cidden mi? Bu kadar sesli olursa hızlı fark edilirdi. Sabırsız olmasını anlıyorum da azcık beyin? Süs olsun diye vermediler herhalde?
Neyse katil civcivim ortada avlanırken bende bombamıza bakam bari.
Depo katına ışınlandım ve tahmin ettiğim gibi Kirishima Bakugou ile dövüşürken Uraraka bombayı bulmuştu. Uraraka hala beni fark etmemişti tam bombaya dokunacakken elini tuttum ve kollarını arkasında olacak şekilde bağladım.
Elincia- Merhaba Uraraka!
Uraraka- Elincia! Ne zaman geldin?
Elincia- Şimdi.
Uraraka- Ama seni duymadım burada mı saklanıyordun?
Elincia- Hayır ama bombamızı bulduğun ve farklı takımlarda olduğumuz için seni oyun dışı bırakmam gerekiyor.
Uraraka kollarını kurtarmak için debelenirken boynuna vurdum ve bayılmasını sağladım.
All Might- Kahraman takımı etkisiz hale getirildi villian takımı kazandı!
Bakugou Kirishima'yı baya hırpalamış olsa gerek umarım Kirishima iyidir...
Kollarım arasındaki Uraraka'ya baktım onu böyle bırakamazdım onu kucağıma aldım ve bina dışına doğru ilerledim. Merdivenlerdeyken arkamdan gelen Bakugou'ya baktım.
Bakmaz olaydım...Lan Kirishima'nın haşetini çıkarmış yetmemiş gibi onu kollarından tutmuş sürüklüyordu.
Zavallı Kirishima...
Kollarımdaki Uraraka'yı merdivenlere düşmeyecek şekilde yerleştirdim ve sürüklenmekte olan Kirishima'yı Bakugou'dan kurtardım.
Üzerime çöken Kirishima'yı doğrultmaya çalıştım ama nafile.
Bakugou- Oi! Domates saçlı ne yapıyorsun?
Elincia- Haşatını çıkardıgın arkadaşımızı iyileştirmeye çalışıyorum. Şimdi Kirishima'yı tut ki iyileştiriyim.
Homurdanarak Kirishimayı tuttu. Elim Kirishima'nın yüzüne gelecek şekilde gücümü elime topladım ve alnına dokundum. İşim bitince Kirishima'nın yüzü daha iyi görünüyordu en azından artık kanamıyordu.
Elincia- Sana vur dedik öldürmüşsün!
Lan bu kadar dövülür mü? Bütün sinirini çocuktan çıkarmışsın!Bakugou- Ölmüş mü?Katil mi oldum ben? Oi! boktan saçlı uyan!
Derin bir iç çektim gerçekten gideceğimiz daha çok yol vardı.
Ama şuan Kirishima'yı Bakugou'dan kurtarmazsam bu yol başlamadan biterdi!
Elincia- Yaralı birini bu kadar sarsmasana! Ayrıca ölmedi lafın gelişi öyle söyledim!
Bakugou- Ölmedi mi?
Pat diye çocuğu yere attı.
Cidden mi?Kirishima- Nerdeyim ben ne oldu?
Onu kollarından tutarak kalkmasına yardım ettim. İlk önce buraz sendeledi ama sonra tamamen ayakta durabildi.
Elincia- Merdivenlerdeyiz Bakugou'yla savaşırken yaralandın ve etkisiz hale getirildiniz.
Bakugou- İçinizden geçtim!
Ona sus dercesine baktım.
Kirishima- Uraraka nerde?
Cidden bu kadar kaos arasında Uraraka'yı unutmuştum onu bıraktığım yere baktım şükürler olsun ki hala oradaydı.
Uraraka'yı kucağıma aldım ve Bakugou ile çıkışa ilerledim.
Ulan Uraraka sende de ne uyku varmış!
Dışarı çıktığımızda Kirishima ve Uraraka'yı revire ışınladım.
Bakugou- Onlar nerede kırmızı cadı?
Elincia- Revire biraz dinlenmeye ihtiyaçları var. Ayrıca bir daha plan yapmadan harekete geçme, kahramanlık bir takım oyunudur bireysel oynayamazsın. Tabi bireysel oynarsan sonuçlarına tek başına katlanırsın iyi kötü her sonuca.
Bakugou- Bana ne yapıcağımı söyleme kırmızı cadı!
Elincia- Benim bir adım var!
Bakugou- Neymiş o? Tahminimce boktan bir adım vardır!
Elincia- Elincia, Elincia Todoroki tanıştığıma memnun oldum katil civciv!
Dediğim gibi Bakugou beni kovalamaya başladı.
Bakugou- Oi! Buraya gel seni kızıl cadı!
Elincia- Yakalayabikiyorsan yakala! Sarı civciv.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burning Flames
Fiksi PenggemarBu Hikaye Elincia Todoroki'nin Yaşam Mücadelesidir. Yada Işık Mı Demeliydim?