Üzüntülerini biliyorum. Keşke sana sarılıp "geçti." diyebilsem sana toparlanacağını diyebilsem. Sana "senin yanındayım. " diyebilsem. Kim bilir ne kadar üzmüştür seni. Umarım bir gün sana duygularımı dile getirebilirim. Neden hislerini belli etmiyorsun? Beni bu çıkmaz sokakta tek başına bırakıyorsun. Neden bir adımı da sen atmıyorsun. Neden bu kararsızlığın içinde beni bırakıyorsun. Seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Seni hayal edemeyeceğin kadar çok seviyorum.
Sana destek de olurum yanında da olurum sana iyi gelirim seni mutlu ederim beni gör yeter.
Tip meselesi mi?
Kilomu mu beğenmedin ?
Yüzümü mü beğenmedin ?
Burnum küçük değil mi ?
Sarışın mı seviyorsun?
Dudağım mı ince?
Gözlerim renkli mi değil?
Boy meselesi mi ?
Bu saçma sebeplerden mi ?
Beni çirkin mi buluyorsun ?
Zeki mi değilim ?Bu soruları defalarca sorar oldum umarım bu saçma nedenlerden dolayı değildir. Çünkü bu beni kendime küstürür.
Doğum gününü, burcunu, giydiğini gördüğüm kıyafetlerini, yaşını , evini, mutluyken, üzgünken, heycanlıyken verdiğin tepkilerini, eski hoşlandığın kişileri, aile durumunu, hoşlandığın özellikleri, sevdiğin şarkıları, şarkıcıları, dershaneni, tuttuğun takımı, sevdiğin renkleri, sevdiğin dersi, küçüklüğünü, aile durumunu, sevdiğin yemeği, sevdiğin müzik türünü, sporu, hobilerini, iyi olduğun konuları her şeyini biliyorum.
"Seni sorsunlar benden
Bi' tek ben anlarım"Rap sevmediğim halde sevdiğin şarkıları dinliyorum.
Beşiktaşlı olmadığım halde maçları takip ediyorum.
Doğum gününe kaç gün kaldığını takip ediyorum.
Senin hiçbirşeyin olduğum halde seni seviyorum.Ayni ortamda birbirinden uzak iki yabancı insanız.
Seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Düşünmeyeceğin kadar çok seviyorum. Seni senden daha çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dibine Kadar
ChickLitBilir misiniz ? Aşkın derinliğinde kaybolmayı. Bir okyanusta dibine battığını hissetmenin ne demek olduğunu. Yaşarken boğulmayı. Düşüncelerin sizi boğmasını. Uyurken, yemek yerken, yürürken, müzik dinlerken onu düşünmeden edememeyi. Hayallerin azap...