4

13 3 0
                                    

                                                       04.12.23
Bugün ismimin geçtiği bir şarkıyı söyledin. O kadar tatlıydın ki keşke tekrar tekrar duyabilsem. Tekrar duymak için sadece bir satır söylemen için nelerimi vermezdim sana. Arkadaşların topumu kaçırmıştı sen onlarla gitmedin yanımda kaldın ve en tatlı sesin ve gülme biçimin ile benimle konuştun o kadar tatlıydın ki sana düştüm resmen. Gülerek konuştuğunda çok tatlı oluyorsun.

Senin için basit şeyler benim için umut olabilir o yüzden lütfen beni sevmiyorsan umutlandırma. Her gün hevesle süsleniyorum. Parfüm sıkıyorum. Hafif makyaj yapıyorum. Sayende kendime daha fazla bakıyorum. Lütfen beni kırma. Küçük çocuk misali mutlu ediyorsun beni.

Her gece aynı cümleleri kurarak yatıyorum.

"Lütfen daha fazla zaman geçirebilelim."

"Lütfen o da beni seviyor olsun"

"Lütfen ona sarılabilseydim, kokusunu alabileyim. "

Neden duyguların konusunda bu kadar arada davranıyorsun.
Hoşlanıyorsan hoşlanıyor gibi davran, hoşlanmıyorsan hoşlanmıyor gibi davran bana umut verme lütfen.
Umut verdikçe daha çok bağlanıyorum. Senin için basit şeyler benim için büyük şeyler. Sen bana bir adım at ben sana on adım atacağım. Neden arada davranıyorsun?
Bana davrandığın gibi tüm kızlara mı davranıyorsun yoksa ben mi umutlandım? Saatlerce bunu düşünüyorum. Ve düşündükçe delirecek gibi oluyorum neden duyguların bu kadar kararsız. Seni seviyorum bunu ne zaman anlayacaksın. Bazı insanlar seni seviyorum diyemez. Sevdiğini gösterir. Senin anlamanı bekler.

Umarim senin için sıradan biri değilimdir. Çünkü bunun düşüncesi bile canımı acıtıyor. Neden kararsız davranmak yerine duygularını belli etmiyorsun.

Bir okyanusta batıyorum. Umutlarım beni ağırlaştırıyor sanki. Umutlarım bana beni sevdiğini söylüyor ama beynim "sevseydi söylerdi." diyor. O okyanus beni dibine çekiyor. Ne olur kurtar bu kabustan beni. O okyanus beni tıpkı düşüncelerim gibi boğuyor. Düşündükçe boğulacak gibi oluyorum. Sen hiç düşünceler tarafından bogulduğunu hissettin mi?

Dibine KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin