23

5 2 0
                                    

                                                       28.01.24
4 Aralık 2023 den beri senden çok hoşlanıyorum. Tam 55 gün oldu. Atmayacağını bile bile senden mesaj bekliyorum. Sana vermek istediğim bir hediye ve ben öylece bekliyoruz. Sana sürekli mesaj atıp rahatsız edemem. Çünkü aramızda bir şey yok ve seni rahatsız edemem. Konuşacağımız konular kısıtlı. Attığın görüldüler beni kırdı. Sadece kalbimi değil hevesimi de kırdı. Günden güne umutlarım azalıyor. Sen biliyor musun gelmeyeceğini bile bile bildirimleri mesajları kontrol etmeyi. Belki bisey yazmıştır diye her gün uyanmayı. Sen farkında değilsin ama ben seni çok seviyorum. Seninle hayaller kuruyor. Şarkılar eşliğinde seni düşünüyorum. Günün her saati dakikası seni düşünerek geçiyor. Tüm bu hislerimi sana anlatamamam ve acınası bir şekilde buraya döküyor olmam çok acı.
Acaba sana anlatsam ne düşünürdün.
Duygularını belli etmelisin. Çünkü benim hakkımda ne düşündüğünü anlayamıyorum. Bir an belki hoşlantım karşılıklı mı diye heveslenmiştim. Sana açıldığımda ve olmadığını fark ettiğimde nasıl bir hayal kırıklığı yaşadım biliyor musun ?

Gelmeyeceğini bile bile belki gelir umudu ile senden mesaj bekliyorum.
Neden görüldü atıyorsun. Görüldü atman hevesimi öyle bir alıyor ki.
Sana yazarken acaba yine görüldü mü atacak diye düşünüyorum.

Geçen gün attığım story'e bir dakikada gören 2. / 3. kişi oldun. Çok mutlu oldum. Bu bile mutlu etti beni ya neden çok görüyorsun beni mutlu etmeyi. Senden karşılıksız hoşlanan ve sevgi besleyen bir enayiyim dimi.

Tüm rüyalarımdasın. Hayallerimdesin. Nolurusun hayatımda da ol.

Yarıyıl tatili nedeniyle tam 8 gündür  seni görmüyor, duymuyorum. Seninle aynı ortamda değilim bu acı veriyor. En azından mesaj olsaydı. En son 1 hafta önce mesajlaştık. Keşke mesaj atsan. Keşke...

Dibine KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin