"We saw Ed in Manchester
I held you while he played
Everytime I hеar these songs it takes mе to that place
Even after all we've done, I had the nerve to say:
I wish I met you later, I wish I met you later"Gondolkoztam. Ismét. Sosem járok jól, ha neki kezdek mivel általában túl gondolom a dolgokat. Akkor szoktam ezt a kis dalt énekelni mikor egy kis szünetre van szükségem. All along a címe. Én írtam a koncert után, ha nem lenne egyértelmű Harry-ről írtam. Tudja mindenki, eléggé egyértelmű főleg mióta tudnak a történtekről. Anyukám rendszeresen kérdezgette, hogy kiről is szól miután először hallotta, kíváncsi volt ő is. Ő úgy hitte Ryan az akiről írtam. Ez tévedés, mivel Harry az aki tetszik nekem. Pontosabban a válogatás óta, még mielőtt összerakták volna őket, ezt viszont nem tudhatja meg az túlságosan is kínos lenne.
Nem biztos, hogy jól jönne ki az se ha erről Louis tudomást szerezne, Ryannek se örült, nem hiszem, hogy Harry tetszene neki. Az oké persze, hogy barátok, bandatagok de mégis úgy tekint rám mint egy ártatlan kisgyerekre akit Harry csak elrontana. Leszögezte az elején, hogy semmi nem lehet köztünk barátságon kívül a többiekkel. Jó is volt nekem így amíg el nem kezdett jobban közeledni felém. Most furcsállom és egyben nem is értem a viselkedését. A legnagyobb gondom inkább az, hogy Hétfő van és indulnom kellene a suliba. Louis visz megint mivel még mindig megszállottan üldözi Ryan-t annyi különbséggel, hogy most a többi fiú is csatlakozott a sulis utamhoz. Pontosabban Louis-on kívül Harry, Niall és Zayn. Liam a barátnőjéhez ment ma úgyhogy így indultunk útnak. Öten. Érdekes lesz.
Az út gyorsan telt a fiúk közben beszélgettek a tegnap esti meccsről, majd mikor megérkeztünk mindannyian kiszálltak velem együtt. A kocsinak dőlve kezdték el pásztázni a tömeget. Ryan-t keresték akit már én észrevettem a kocsiból. Az iskola és a tornaterem épülete között bujkált a barátai takarásában. Csak a szokásos gyáva stílusa. Félt, mondjuk nem csodálom én is félnék, ha a fiúk így néznének rám.
"Én szerintem indulok be, kezdődik lassan az órám." szólok nekik miközben feléjük fordulok.
"Jól van drága menj csak el ne késs az órádról." szól hozzám meglepően nyugodtan Louis majd magához húzva egy puszit nyom a fejemre. Furcsa.
"Vigyázzatok hazafelé. Délután is jöttök értem?" nézek rájuk miközben megemelem a szemöldököm.
"Persze, itt leszünk mind. Jó tanulást kedves." mosolyog rám Harry is, majd elindulnak a kocsi ajtaja felé. Ez után befelé veszem az irányt. Spanyol lesz az első órám, gyűlölöm. Sosem szerettem ,anyukám ragaszkodott hozzá, hogy ezt vegyem fel tekintettel arra, hogy a francia nyelvvizsgát már letettem így felesleges lett volna újra azt tanulni.
"Jó reggelt." köszönök mindenkinek, ahogy beérek a terembe majd a leghátsó padsorban elfoglalom a helyem. Távol mindenkitől. Régen Hailey mellet ültem. Ryan pedig mögöttünk az ő legjobb barátjával. Nos a dolgok változnak. Ez így van rendjén. Isten ments, hogy bármi közöm legyen hozzájuk, jobb is így. Másképp alakult volna talán még mindig mérgezném magam velük. Hatalmas nagy nevetésre kapom fel a fejemet. Megjöttek. Nagyon is boldognak tűnnek mindannyian. Miután elfoglalták a helyüket, tovább folytatták a beszélgetést, ha nagyon akarnám hallanám, hogy miről beszélnek, de inkább nem vagyok rá kíváncsi.
A felszerelésemet elővéve kezdek rajzolgatni a füzetembe a tanár már rég megérkezett de senki nem fordított neki különösebb figyelmet. Mindenki beszélgetett. Ryan feltűnően sokszor pillantott az irányomba, nem mondhatnám, hogy boldog voltam tőle. Inkább zavart, főleg az hogy miután hátrafordul egyből összesúgtak. Valami van velük. Érzem hamarosan meg is fogom tapasztalni, hogy mi az pontosan.
Amint meghallottam a csengőt az elsők között voltam akik elhagyták a termet. Szükségem volt egy cigire, így arra vettem az irányt. Amint odaértem a kijelölt helyre egyből rágyújtottam majd a fal mentén lecsúsztam a földre. Többen is kijöttek. Valaki le is ült mellém. Ahogy fel emeltem a fejemet Lucifert láttam meg.
"Szia kislány, eltűntél." mosolyog rám. Érzem a többiek tekintetét magunkon. Főleg Hailey-ét. Nem tetszik ez nekem.
"Kis szabadságot vettem ki. Feldühítettem egy pár angyalt."
"Hallottam róla, mindenki arról beszélt. Meg is lepődtem, hogy nem hozzám jöttél."
"Nem úgy alakult, most másmilyen büntetésben részesültem. Bekeményítettek."
"Értem én. Figyelj igazából azért jöttem mert találkozni szeretnék a családommal. Már az elválásunk óta nem láttam őket." azt hittem, hogy megfulladok mikor ezt meghallottam.
"Lucifer nagyon jól tudod, hogy nem szabad. Erről már nagyon sokszor beszéltünk.
"Igen, de sose mondtad el a pontos okát." néz rám. Dühös, látom rajta.
"Délután gyere át és elmagyarázok mindent. Viszont olyan helyre kell mennünk ahol senki sem hal meg minket közülük." mutogatok az ég felé.
"Értettem ,átmegyek. Tudok is egy helyet ahol biztonságosan tudunk beszélni. Élvezd a nap további részét. Jó légy kedves." ezzel felállva mellőlem elmegy. De közben látom, hogy Ryan felé megy majd "véletlenül" neki megy. Pár szót váltanak majd Lucifer tovább megy.
...
A napom további része eléggé nyugisan telt. Éppen kifelé tartok a suliból mikor az ajtóban valaki a táskámnál fogva visszaránt az épület elött.
"Fejezd be azt, hogy állandóan itt lógnak a testőreid, elegem van belőlük. Egy kibaszott nyugodt napom nincsen tőletek." Hailey. Nem tetszik a hangnem amit meg enged magának.
"Szeretnéd, hogy megint lángra kapjon a szoknyád?" nézek rá fenyegetően.
"Hey!! Mi a fenét művelsz?" hallom meg hirtelen Louis hangját, Mögötte pedig a többi fiú is követi őt. Harry tekintete veszélyes.
Mi történhet még?
VOCÊ ESTÁ LENDO
angel
FanficSokszor gondolkodom el rajta, mi lett volna ha.. ...nem megyek el arra a koncertre ... nem őt választom ... sikerül nemet mondanom ...nem segítek neki ...