Bölümü uzun tutmaya çalışacağım sizleri seviyorum
---------------------◇○----♡----○◇---------------------
Jeong Gu-won'un Ağzından
Toplantı sonrası Bay Jeo-song ve Bayan Hyo-rin beni akşam yemeğine çağırmıştı bende kabul ettim.
Toplantı saatlerce sürmüştü çok yorgundum. Bay Jeo-song aradı ve ne zaman geleceğimi sordu bende yarım saate gelirim dedim.
Evimde biraz oyalandıktan sonra yarım saatlik yolun ardından evlerine gelmiştim. Her yer koruma doluydu tam tahmin ettiğim gibi. Bay Jeo ve Hyo-rin karşıladılar ve yemeğe geçtik. Resmi konuşmam gerekmediğini söylediler bende sorun etmedim. Yemekten sonra Jeo-song ile baya içmiştik. Bayan Hyo-rin içtiğim için arabayla göndermeyeceğini şoförlerinin izinli olduğunu ve onlarda kalmam gerektiğini söyledi açıkçası bunu hiç istemezdim ama günün yorgunluğu iyice bastırmıştı bende kabul ettim ve misafır odasındaki yerime geçtim.
♡
Gece 04.30 sıralarında büyük bir sese uyandım. Bayan Hyo-rin'in bağırarak "Kalbinden vurulmuş" diyerek ağladığını ve hemen gitmesi gerektiğini sayıklayıp duruyordu. Ne oluyordu anlayamamıştım.
Tam gidecektim ki Jeo-song gelip
Do Do-Hee'nin vurulduğunu ve gitmeleri gerektiğini söyledi bende onlarla gelebileceğimi söyledim ve yola çıktık.Yol boyunca ağlamıştı kızcağız. Açıkçası Do Do-Hee'nin vurulduğunu duyunca beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Çünkü dün yaptığım şeye pişmanlık duyuyordum. Üstüne üstlük dalga geçmiştim kızla. Hay aklıma..
♡
Hastane de yoğun bakımın önündeydik. Bu hastane normal bir hastane değildi bizim camia ortak açtırmıştı. Tabiki devletle hiçbir bağlantısı olmasın diye. Hyo-rin hala ağlıyordu. Ameliyatı olmuştu ama bilinci açık değildi. Bu kız niye emniyetsiz bir şekilde çatışmaya giriyordu ki?
..
Daha sonra öğrendiğim bilgiye göre kurşun geçirmez yeleği olduğunu ama yakından nişan alındığı için kurşunun kalbinin yakınlarına isabet ettiğini öğrendim.
Saat sabah 7.38'di bir tane dinlenme odasına geçip biraz kestirmeye çalışmıştım ama düşünmeden edemiyordum.
Aradan nerdeyse iki saat geçmişti ve normal odaya alındığını öğrendim.
..Yanında sadece bir kişi durabiliyordu saatlerdir de Hyo-rin duruyordu. Kimse girsin istemiyordu. Aradan biraz vakit geçti oturuyordum Jeo-song yanıma gelip Hyo-rin'i eve bırakacağını ve Lee Jung'la birlikte Do Do-Hee'yi vuran adamı arayacağını söyledi ve Do Do-Hee'nin yanında durup duramayacağımı sordu. Bende kabul ettim.
Açıkçası zor zamanlarıydı Jeo-song başta sıkıcı gibi dursa da onu dostum olarak görmüştüm.
Do Do-Hee'nin olduğu odaya girdim. Yüzü bembeyazdı, dudakları kurumuştu
Öylece yatıyordu orada. Gidip yanındaki koltuğa oturdum ve izlemeye başladım. Yanına yaklaşınca kokusu burnuma geldi. Çok güzel kokuyordu. Doktorlar sonradan bilincinin açık olduğunu ama uyanamadığını söylediler. Uykusuzluktan gözlerim kapanıyordu. Yavaş yavaş uyuya kaldım..♡
Hyo-rin'in ağzından;
Öğleden sonra dört civarı hastaneye geri geldim. Ona birşey olmasından feci korkuyordum. Onun hastaneye gelecek kimsesi bile yoktu. Gözyaşlarım tekrar akmaya başladı. Bu düşünce beni ağlatmaya yetiyordu. Haberi bana Lee jung vermişti. Gece gece idrak edememiştim başta ama sonra kriz geçirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Demon
FanfictionAynı mafya camiasından iki tanınan kişi. Onları beraberliğe sürükleyen ne olacak? Aralarındaki çekime engel olabilecekler mi? Do Do-Hee 24 yaşında kendi ailesine ait bir şirkette ceo. Evet çoğu zaman normal bir hayatı var ama bazen? Mafya camiasında...