13.Bölüm

161 14 11
                                    

Do-Hee görüldüğü kadarıyla karın bölgesinden,omzundan ve üst bacağından vurulmuştu. Kaçarken vurmuş olmalıydılar.

Hyo-rin korkuyla çığlık attı.

Vücudu çürük içindeydi. Burnundan akan kan kurumuştu. Dudağı patlak,
bir gözü şiş ve dahası...

Koşarak yanına geldik. Çok kötü durumdaydı. Vücudu baygınlıktan aşağı salınmıştı. Ellerimi yanaklarına koyup uyandırmaya çalışarak geldik diye fısıldadım.

Jeo-song zincirleri bir türlü açamıyordu.

"Gu-won Do-Hee'yi tut zincirleri kırmam lazım" dedi.

Ellerimi beline sardım ve kucağıma alabileceğim bir pozisyona getirdim.

Jeo-song zincirlere bir el ateş etti ve kelepçeyle beraber zincirler etrafa dağıldı.

Do-Hee'nin kolları aşağı indi. Kucağıma aldım. Yüzü çok solgundu. Gözlerini açmaya çalışıp dudaklarını kıpırdatarak konuşmaya çalıştı. Ama yapamadı.

Koşarak buradan çıkardım adamlardan birinin arabasına koydum ve hastaneye sürmelerini emrettim. Jeo-song ve Hyo-rin arkadan geliyordu.

Soğuk terler döküyor, fazlasıyla kan kaybediyordu. Bir hafta önceki bakımlı halinden eser yoktu.

Yaralarına elimden geldiğince tampon yapmaya çalışıyordum ama bir türlü kan durmuyordu.

Kimse için bu kadar telaşlanmazken o...

Aklımı fazlasıyla karıştırıyordu. Hiç olmadığım biri gibi davranıyordum onun yanında. Bu duyguyu daha önce yaşamadım ama tarif edilene göre bu..

Aşktı..

Ameliyata alındı. Camianın hastanesindeydik.

Ameliyathane kapısının önünde 3 saati devirmiştik bile.

Doktorun söylediğine göre bazı hayati damarlara denk geldiği için ameliyat riskliydi. Ama yapılmasa da değişen birşey olmazdı..

---------------------◇○----♡----○◇---------------------

Merhabaa yeniden. Kısa olduğunun farkındayım. Ama çok arada kalıyorum nasıl devam etmesi hakkında yazar mısınız beğendiklerimi hikayeye ekleyeceğim. Şimdiden teşekkürlerrr♡

My DemonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin