8.Bölüm

244 21 21
                                    

Baya uzun bir bölüm şok edici şeyler olacakk
---------------------◇○----♡----○◇---------------------

Sabah kalktığımda farklı bir odadaydım. Ne olduğunu anlamıştım ama ne ara olmuştu anlayamamıştım. VİP odadaydım. Çıplak ayaklarımı yataktan sarkıttım ve gerindim. Karnım çok açtı kalktım ve odaları gezdim. VİP olduğu için odaları vardı banyo dışında. Bir tanesinde Jeong Gu-won uyuyordu. Sanırım onunkinde ben yatmıştım çünkü şuan yattığı tek kişilik benim yattığım çift kişilikti. Telefonum odamdaydı. Akşam gittiğimiz yere telefon almak yasaktı, daha doğrusu ben yasaklamıştım her ihtimale karşı.

Tekrar yattığım odaya doğru yürüdüm ve mini buzdolabı gördüm. İçinde sadece içecek vardı. Bende buradan çıkıp kendi odama geldim. Banyo yaptım üstüme;

Bunu giydim bugün biraz rahat takılacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim bugün biraz rahat takılacaktım. Odadan çıktım. Lobiye indiğimde herkes oturuyor sohbet ediyordu sanki akşam hiç bir katliam olmamış gibi.

Lee jung yanıma geldi dışarı çıkacağımı söyledim ve gönderdim.

Otelden çıkıp Paris sokaklarında dolaşmaya başladım. Bir fırına girdim kruvasan ve kahve aldım. Banklara oturup yemeye başladım. Uzun süre olmuştu bu tarz yemeyeli.

Bitirdim ve biraz daha dolaştıktan sonra otele geri döndüm.

Akşam bir cilt bakım markasının lansmanı vardı oraya gidecektim Hyo-rin'le birlikte. Markanın benimle alakası yoktu ama Hyo-rin'in sponsoruydu ve epey ünlüydü. Aslında bugün de gazinoya gidecektim ama çok ısrar ettiği için kabul ettim. Gece yarısı giderdim herhalde.

Lobide bir kaç yaşıtım kızla oturuyordum. Birşeylerden bahsediyorlardı sıkıldım ve telefona bakmaya başladım.

Gezinirken karşıma benim banklarda oturduğum fotoğraflar çıktı ve bilmem kaç milyon beğenme. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Çünkü bu kadar beğenme alma sebebi akşamki fotoğraflardı. Jeong Gu-won'la olan fotoğraflar globale yayılmıştı. Bir anda ayağa kalkıp;
"Si*kicem işinizi de, fotoğrafınızı da" diye bağrındım.
Jeo-song'u arayıp nerede olduğunu onu öldüreceğimi söyledim. Yerini söylemedi ve yüzüme kapattı. O da görmüştü.
"Ben dedim! Ben dedim!" sinirle asansöre yürürken bunları söylüyordum.
"Sorumsuz p*iç. Kendi işi olsa iki dakikada hallederdi"
Telefona baktığımda bizimle ilgili bir sürü haber mi dersin,Kore kanallarında magazinler mi dersin.
Kendimi arattığımda modelliğini yapttığım Chanel ve fotoğrafları, çalıştığım şirket, aile hayatım gibi bir çok bilgi yayılmıştı.

Mafya camiamla ilgili bir sorun yoktu ama bu kadar yayılmamız açığa verebilirdi. Bazı siteler evliliğin yalan olduğunu hiçbir yerde soyadımın aynı olmadığını söylüyordu. Bir iki site öyle diyordu diğerlerine Jeo-song müdahale etmiş olmalıydı. Takipçim bile artmıştı. Tüm hesaplarımı kapattım.

Gerçekten bıkmıştım. Anlaşmalı evlilik yapmak zorunda kalabilirdim.

..

Otelin terasında bilmem kaçıncı s*igaramı içiyordum. Biraz olsun sakinleşmiştim. Hyo-rin ve diğer 22 tane cevapsız aramam vardı. Terasa çıkmayı akıl edemiyorlardı herhalde kalktım ve lobiye indim.

My DemonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin