15. Bölüm

79 11 11
                                    

Arkadaşlar uzun bir araydı biliyorum ama artık bölümler gelmeye devam edecek desteğinizi bekliyorum öptümm♡
---------------------◇○----♡----○◇---------------------

Jeong Gu-won'un Ağzından:

Bazı steril kıyafetler giydirdiler ve beni odaya aldılar.

Yavaş adımlarla Do-Hee'ye ilerledim. Kaşında ve başının sol üstünde bandajlar vardı. Yer yer morlukları vardı. Psikolojik olarak nasıl toparlanırdı kestiremiyordum.

Çünkü Hyo-rin zor zamanlar yaşasa bile duygularını belli etmediğini söylemişti.

Ne ben onu çok iyi tanıyordum ne de o beni. Mesela sevdiğimiz yemekler, filmler vs.

Bir an Do-Hee'yi aşırı düşündüğümü fark ettim. Sanki ne olacaktı? Bana aşık bir şekilde uyanmayacaktı ya da uyandığı ilk an beni sormayacaktı.

Arkamı dönüp hızla oradan ayrıldım. Ne yapıyordum ki ben zaten?

....

Do Do-Hee'nin Ağzından:
Ani kapı sesiyle yavaş yavaş gözlerimi açtım. Karnım, başım ve sırtım çok ağrıyordu. Gerçi her yerimde genel bir ağrı vardı.

Ve aşırı susamıştım kime sesleneceğim diye düşündüm. Biraz boğazımı temizledim ama kendimde seslenecek gücü bulamadım.

Elimin altında bir tuş vardı ona bastım ve beklemeye başladım.

İki üç dakika sonra hemşireler ve doktor odaya girdi ve bana nasıl olduğumla ilgili sordular cevap veremedim. Sadece hafifçe kafamı salladım.

Biraz su içirdiler ve odadan çıktılar. 

Çok geçmeden Hyo-rin kapı da belirdi arkasından Jeo-song ve Lee Jung'da duruyordu. Jeong Gu-won neredeydi?

Hyo-rin dolu gözlerle odaya girdi ve yanıma gelip ani bir şekilde bana sarıldı. Dişlerimin arasından acıyla tısladım. Hyo-rin telaşla geri çekildi.

Boğazımı temizledim ve:
"Sorun yok" dedim. Sesimi ben bile zor duyuyordum sesim aşırı kısılmıştı.

"Eve çıktığında sana bitki çayı kaynanatacağım ve sen söylemeden ben söyleyeyim sevmediğini biliyorum ama sesine iyi gelecek" dedi ve gülümsedi.

"Ben burda bir günden fazla durmam size söyleyeyim" dedim, güldüler.

"Gu-won nerede?" diye sordum.

Önce birbirlerine baktılar sonra Jeo-song:
"Bizden önce odadaydı ama sonra çıktı" dedi.

Odada mıydı? Biraz daha bekleyemez miydi?

..

Bir kaç saat sonra:
Çok fazla ağrım olduğu için ağrı kesici serum ve sakinleştirici vermişlerdi. Biraz daha iyiydim.

Hyo-rin'de yoğun istekler sonucunda benimle kalmayı doktoru ikna etmişti. Sakinleştiricinin etkisiyle uykum bastırdı ve uykuya gömüldüm.

..
Biraz uyuduktan sonra uyandığımda yandaki koltukta uyuyan Gu-won'u gördüm. Ne ara gelmişti? Hyo-rin neredeydi?

"Jeong Gu-won?" seslendim. Ama duymadı.

"Hey, Jeong Gu-won?"

Yavaşça gözlerini açtı ve bana baktı.

"Uykunu bölüyorum ama-" öksürmeye başladım. Sanki hiç durmayacak gibiydi.  Boğazım kaşınıyordu. Gu-won hızla ayağa kalktı ama ne yapacağını bilemedi.

My DemonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin