Vildan Hanım elinde zarfla odaya girdi
.Masasına oturdu, zarfı açmadan önce hepimize tek tek baktı.
Sonra elindeki zarfı açtı, okudu ve belkide hayatımı değiştiricek o sözleri söyledi
-" Görke Aydın %99.99 Mehmet Bozkurt'un kızıdır."
Evet bu sözler çıktı Vildan Hanımın ağızından
ee yani nolucaktı şimdi yıllar sonra buldum diye hiçbir şey olmamış gibi onları hayatıma mı alıcaktım.
Ki zaten ben tek gecelik bi ilişki yüzümdendim hala gerçek annemi bulmuş olmuyordum.
Ama Ayşe hanımla da çok benziyordum noluyor anasını satim.
Ben bunları düşünürken nerdeyse gerçekten soyutlanmıştım Barış'ın adımı seslenip koluma dokunmasıyla kendime geldim.
-"Güzelim iyi misin?"
-"İyiyim iyiyim."
-"Ben kızımla tanışmak istiyorum, ona annelik yapmak istiyorum."
Alayla güldüm annelik yapıcakmış gerçek annem bile değilsin ki bu saatten sonra ne anneliği ya kadının dediklerine bak.
-"Siz benim annem değilsiniz. Mehmet Bey baba kişisi olabilir ama siz değilsiniz."
Ben cümlemi bitirir bitirmez gözleri doldu.
-"Ne diyorsun kızım ben tabiki de senin annenim."
Tam cevap verecektim ki Mert'in yanında ki abi kişisi sözümü kesti.
-"Tamam bunlar burda konuşulacak şeyler değil dışarda konuşup tanışalım."
Heh tanışınca nolucaktı acaba
.
Ama merakta etmiyor değildim. Ben içimden gitsem mi gitmesem mi diye düşünürken, Barış kulağıma eğilip,
-"Güzelim bence git tanış bende seninle gelirim yalnız kalmazsın."
Barışa gülümsedim düşününce gitmeye karar verdim ama önce albaya sormam lazımdı.
-"Ben albaya sorup geliyorum."
-"Tamam güzelim."
Odadan çıkıp tuvalete girdim boş olduğuna emin olunca albayı aradım.
-" YÜZBAŞI GÖRKE AYDIN/ BİNGÖL."
-"Rahat, seni dinliyorum yüzbaşım."
-"Komutanım ailevi meseleler hakkında size haber vermiştim. Tanışmak istediklerini söylediler illaki mesleğimi sorarlar napmam lazım."
-"Tamam yüzbaşım sen isim soyisim ver biz bir araştıralım."
-"Mehmet Bozkurt."
-"Ne Mehmet Bozkurt mu?"
-"Evet komutanım. Tanıyor musunuz?"
-"Yüzbaşım araştırmaya gerek yok Mehmet Bozkurt zaten Mardinde ki Albay illaki bilgisi vardır o yüzden mesleğini saklamana gerek yok."
-"Emredersiniz Komutanım."
-"Ayrıca tayininiz çıktı görev yeriniz artık Mardin"
-"Emredersiniz komutanım"
Dedikten sonra albay telefonu kapattı.
Demek o da askerdi.
Resmen bilmeden babamın soyundan gitmişim vayy be.
Ben bunları düşünürken çoktan tuvaletten çıktım.
Başhekimin odasına doğru yürürken.
Onları kapının önünde buldum sanırım beni bekliyorlardı. Bende yanlarına gidince yürümeye başladık. Timin olmadığını fark edince direk Barış'a döndüm,
-"Bizimkiler nerde?"
-"Çok kalabalıktık onlardan bunun farkındalardı, kalmak istiyorlardı ama gönderdim ben.
Göndermese miydim?"-"Hayır sevgilim iyi yapmışsın çok yorgunlardı zaten."
Benim cevabım üzerine gülümseyip elimi tuttu.
Beraber çıkışa doğru yürüdük bahçeye geçince bize döndüler.
Bizi el ele gören abi tayfasının direk kaşları çatıldı.
Ters ters bakınca aynı şekilde bende onlara
baktım.Ayşe hanım konuşunca ona döndüm.
-"Kızım istersen evimize gidelim."
-"Hayır gerek yok, cafe tarzı bi yere gitmemiz daha uygun olur."
-"Peki kızım."
-"Buraya 5 dakka mesafede bi cafe var oraya gidelim o zaman."
Barış'ın fikri üzerine oraya doğru yürüdük.
Cafeye gelince biraz fazla kişi olduğumuz için iki masa birleştirdik. Herkes rastgele içecekler isteyince artık konuşmayı başlattılar başlatan Mehmet bey oldu.
-"Hastanede annen için ben senin kızın değilim derken neyden kastediyordun?"
-"Beni büyüten aileme yetimhane müdürü benim tek gecelik bir ilişki sonucu ortaya olduğumu o yüzden sözde annem olacak kadının yetimhaneye bıraktığını söylediler."
Ben sözlerimi bitirince sadece Ayşe hanım, Mert ve abi takımından sanırım en büyük olanın duygularını anlıyabiliyordum.
Diğerleri duygularını belli etmiyorlardı. Mehmet Bey,
-"Öyle bir şeyin olması mümkün değil. Yalan söylemişlerdir istersen annenle DNA testi yaptıralım."
-"Bilmiyorum olabilir o adamdan beklerim. Ama sonuç ne olursa olsun bi değişiklik olmayacak siz hayatınıza eskiden nasılsa öyle devam ediceksiniz bende aynı şekilde devam edicem."
-"Kızım öyle deme tanışalım bir hem bak şimdi bu en büyük abin Can 30 yaşında evli hatta bir tane kızı var Şirkette CEO olarak çalışıyor. Bu 2. Abin Ahmet 28 yaşında, savcı, nişanlı. Bu da 3. Abin Demir, 27 yaşında, Üsteğmen bekar. Merti zaten tanıyorsun zaten aynı okuldanız. Baban da Albay. Ben de ev hanımıyım."
-"Bir dakika sen Nille karıştıysanız senin şuan aynı yaşta olmanız gerekiyor mu?"
-"Aslında be-"
BİRAZ KISA BİLİYORUM AMA BÖLÜM SAYISI ARTTIKÇA KELİME SAYISI DA ARTARR
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN LÜTFENNN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER 🫶🏻💗