Savaş'ın
-"Görke"
diye bağırması ve bir el silah sesinin kulağıma gelmesi bir oldu.
Refleks olarak yumduğum gözlerimi açınca Savaş'ın elinde ki silahla arkaya donmuş bir şekilde baktığını gördüm.
Arkama baktığımda bel boşluğundan vurulan Barış vardı.
Diğer iki iti de tanımadığım bir tim almıştı.
Savaş'ın yanına geçtim. Şuan hiç birimizin duygularına yer yoktu. Olamazdı.
Öncede dediğim gibi isterse kardeşimiz isterse herşeyimiz olsun vatanıma göz dikiyorsa artık bende ki tek adı itdir.
-"Savaş kendine gel."
-"Görke kaldıramıyorum, kardeşimi vurdum lan az önce aynı kandan olduğumu."
-"Savaş anlıyorum seni ama şuan o senin kardeşin değil vatanına ihanet etmiş biri şurdan bir çıkalım intikamımızı en iyi şekilde alıcaz."
O beni kafasını sallayarak onaylarken dışardaki çatışmalarda bitmişti.
Karargaha geçince hepimizi büyük bir sorgu bekliyordu.
Hayatımın başından beri yanımda hep o 4 kişinin kalacağını düşünürdüm.
Birde hayatımın ortasında gelen ama yinede hep varmış gibi hissederen o kişi.
Hayatım ailem dışında bu 5liden ibaretti.
Ama ikisi bunu yıkıp geçmişti.
Önüme bir el uzanınca irkilip elin sahibine baktım.
-"Kıdemli Yüzbaşı Görkem Arslan."
Uzattığı eline elimi uzatıp bende kendimi tanıttım.
-"Yüzbaşı Görke Bozkurt."
-"İyi misiniz Yüzbaşı?"
-"İyiyiz komutanım."
-"Çıkabiliriz o zaman."
ona kafamı sallayıp, bizimkilere işaret verip ilerleyemeye başladık.
Dışarı çıktığımda hazırda bekleyen askerler vardı.
Üssüm olduğu için bana laf düşmezdi.
-"Rahat gidiyoruz Bozkurt timi."
-"Emredersiniz Komutanım."
Her iti bir askerimiz alıcak şekilde bölüşüp ilerledik.
İçimde hayalkırıklığınının yanında çok büyük bir şekilde intikam hırsı vardı.
Savaşa baktığımda dalgın olduğunu görüyordum. Hissetmiş gibi o da kafasını kaldırıp bana baktı.
Aramızda dışardan bakılınca sadece normal bir bakışma geçsede biz çoktan kararımızı vericektik.
Bu soysuzlar için gözyaşı akıtmayacak intikam almak için elimizden geleni yapacaktık.
Helikopterin beklediği yere gelince itleri içeri fırlatıp bizim geçmemizi beklediler.
Biz de geçince onlar da bindi. Büyük bir helikopter gönderdikleri için rahatça sığmıştık.
-"Oyy yüzlerinden düşen bir parça noldu kardeşim?"
-"Birde kardeşim diyor ya siktir git Barış yoksa elimde kalıcaksın."
-"Opss Kuzey'i sinirlendirdik ha"