Gözlerimi açtığımda başımda dikilen bir çocuk vardı kimdi bu? ne cüretle benim odama izinsiz girebilirdi?
hızlıca kalktım "sende kimsin?" çocuk hiç duygu içermeyen gözleriyle beni izliyordu "o seninle konuşmak istedi" kaşlarımı çattım ve kapıdan giren yaşlı adama baktım "sende kimsin?" yaşlı adam yavaşca yanıma oturdu "odayı gösterdiğin için teşekkürler Tom sen çıkabilirsin" yaşlı adam nazikçe gülümsedi "oda mı bir büyücü?" şok içinde gözlerimi açtım "büyücü?" yaşlı adamın gülümsemesi daha da büyüdü Tom ise küçümser ifadeyle bana bakıyordu yaşlı adam uyarıcı bir şekilde öksürdü ve Tom'un bakışları ona kaydı, hiç bir şey söylemeden dışarı çıktı "sen kimsin?" biraz korkarak ve çekinerek sordum "Albus Dumbledore"
"neden burdasınız?" Albus nazikçe gülümsedi "annenle baban onlar çok güçlü büyücülerdi"
"onları hiç tanımadım ve tanımak istemiyorum, onlar beni terk etti!"
"sana her şeyi anlat-" sinirle ayağa fırladım ve onun konuşmasına izin vermeden söze atladım "umrumda değil! onları sevmiyorum istemiyorum"
"annen ve baban öldü" yutkundum onlardan bunca zaman hep nefret etmiştim beni buraya bıraktıkları içim onlara olan nefretim gün geçtikçe artmıştı... Ama öldüklerini hiç düşünmemiştim ve şuan canım yanıyor "öldüler mi?" titreyen sesimle zar zor bu soruyu sordum "malesef, ama nasıl ve neden öldüklerini bilmiyoruz annenin ölmeden önce bana getirdiği bir mektup vardı, okuduktan sonra Adının Larissa olmasını istediği yazıyordu" gözümden düşen bir kaç damla yaşı sildim "adımı annem mi koydu?" Albus başını salladı.Uzun bir sessizlikten sonra biraz daha iyi hissediyordum "Albus buraya gerçekten neden geldin?"
"bana profesör diyebilirsin" kaşlarımı çattım "profesör?"
"profesör Dumbledore, Hogwarts'ta bana böyle seslenirler"Hogwarts'ı ilk duyduğum günü çok iyi hatırlıyorum çünkü üzerinden iki ay geçti ve bu iki ayda bir çok şey öğrendim... Sizcee en iyi dersim hangisi? tabiki karanlık sanatlara karşı savunma bu derste çok iyiyimdir Tom Riddle denen kendini beğenmişle yarışıyoruz o iğrenç çocuktan nefret ediyorum zaten onu ilk gördüğümde de sevmemiştim.
Tom benim yazın kaldığım yurtta kalıyor bunu Hogwarts'a başladığım zaman öğrendim sanırım onu daha önce görmememin sebebi odamdan hiç çıkmamam olabilir... Tom ile bir birimize olan nefretimiz tarif edilemez bir nefret istesek bir birimizi öldürürüz ama buna izin yok.
Bir yabancının koluma bastırdığı asayı hissedince ona bakmak için arkamı döndüm "senin olduğunu tahmin etmeliydim" Tom sırıttı "etmemiş olmandan aptal olduğun anlaşılıyor" onun o pis suratını dağıtmamak için kendimi zor tutuyorum. Sinirle nefes verdim ve asamı karnına bastırdım, Tom kıkırdadı "ciddi misin? onbir yaşında bir kıza göre fazla aptalsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)
Fanfiction𝘚𝘪𝘻𝘤𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘢şı𝘬 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘻𝘰𝘳 𝘮𝘶? 𝘗𝘦𝘬𝘪 𝘰 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘨ü𝘯 𝘴𝘪𝘻𝘪 𝘵𝘦𝘳𝘬 𝘦𝘥𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘩𝘪ç 𝘣𝘪𝘳 ş𝘦𝘺 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘮ış 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘰𝘯𝘶 𝘢𝘧𝘧𝘦𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪𝘯𝘪𝘻? 𝘖𝘯𝘶 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘣𝘪�...