3

1.1K 62 4
                                    

Uyandığımda derse geç kaldığımı fark ettim cübbemi giyip hızlıca sınıfa koştum sınıfa girdiğimde gözler benim üzerime çevrilmişti profesör Slughorn oturmamı işaret edince yavaşca boş bir sıraya oturdum
"Larissa" Cissy'nin fısıldamasıyla ona döndüm ve gülümsedim "iyi misin?" başımı salladım Cissy gülümsedi "bırak şunu Cissy" Narcissa'nın yanında oturan Bellatrix'e öldürücü bakışlar attım ve sinirle önümü döndüm. Tom en ön sırada oturuyordu dikkatlice ders dinliyordu ben ise onu izlemekten odaklanamıyordum.

Dersten sonra kütüphaneye gittim karanlık sanatlara karşı savunma dersi için daha fazla bilgi istiyordum bu yüzden kısıtlı bölümde olan kitapları incelemeye başladım. Dikkatimi çeken ilk kitabı elime aldım, hortkuluk şok içinde sayfaları çevirmeye başladım bu kelimeyi Slughorn ile Tom'un iki yıl önce yaptığı konuşmada duymuştum. "Napıyosun?" Tom'un sesini duyunca kitabı kapattım ve olabildiğince saklamaya çalıştım. Kitabı arkama saklayarak Tom'a döndüm "arkanda ne saklıyorsun?"
"hiç" Tom yanıma ilerledi "göster yoksa zorla alırım"
"bu senin neden umrunda" Tom kendinden emin bir ifadeyle kaşlarını kaldırdı "kısıtlı bölümden kitap çalıyorsun"
"çalmıyorum!"
"eminim öyledir... Ama cesaretine hayranım bunu yapabilmen-"
"sus artık!" bağrırken elimdeki kitabı yere düşürdüm
Tom yerde duran kitabı yavaşca eline aldı "bunun sende ne işi var?" Tom tedirgin görünüyordu elindeki kitabı rafa kaldırdı rafa kaldırırken ellerinin titrediğini görebiliyordum "neden bu kadar tedirginsin?" Tom sinirle bana döndü ve beni sertçe masaya yasladı "iki yık önce profesör Slughorn ile yaptığın konuşmada Hortkuluklardan bahsediyordun" Tom şok için bana baktı "sen duydun mu?"
"duydum ama hepsini değil" Tom sertçe masaya vurdu çıkan sesle irkildim "nereye kadar duydun?"
"sadece Hortkuluklar hakkında bir kitaptan bahsettiğini duydum" Tom omuzlarımdan sertçe tuttu "bundan birine bahsettin mi?"
"hayır bunu neden bu kadar umursuyorsun Hortkuluk-"
"KES SESİNİ!" yutkundum çünkü sesi gerçekten çok yüksek ve korkutucuydu "Tom... Sakin ol-" omuzlarımı daha da sıkmaya başladığı için sustum "bunu biri duyarsa seni öldürürüm" Tom yüzünü yüzüme yaklaştırdı "duydun mu?" diye fısıldadı, başımı salladım "duydum" omuzlarımı bıraktı ve kütüphaneden çıktı neden böyle tepki vermişti? Hortkuluk ne olabilirdi ki onu bu kadar korkutucak? hızlıca kütüphaneden çıktım. Koşar adımlarla bahçeye çıktım "Cissy"
"Larissa iyi misin?" nefes nefese ağacın altına oturdum "Larissa bir sorun mu var?" Bellatrix yavaşca yanıma ilerledi "neyi var bunun?" gözlerimi devirdim "izninle sadece Narcissa ile konuşmak istiyorum" Bellatrix tiskinir ifadeyle bana baktı "merak etmiyorum zaten!"
"o zaman bizi yanlız bırakmanda bir sakınca göremiyorum" Bellatrix cevap vermeden yanımızdan uzaklaştı.

Cissy yavaşca yanıma oturdu ve nazikçe omzuma dokundu "iyi misin?"
"iyiyim sadece sana bir şey sormam gerek-"
"Narcissa" Malfoy'un sesiyle ona döndük "önemli bir şey konuşmak istiyordum"
"şuan biz konuşuyoruz Lucius" Malfoy bana döndü "Narcissa'ya sordum" gözlerimi devirdim "sonra konuşalım Lucius" Malfoy başını salladı ve uzaklaştı "Narcissa hor-"
"Larissa!" Tom kolumdan tutup beni yanına çekti "bırak kızı" Tom kaşlarını kaldırdı "Narcissa, sevgilin Lucius'a göre fazla cesaretlisin"
"onunla düzgün konuş! yoksa her şeyi anlatırım" Tom gözlerime baktı bir şey söylemek için ağzını açtı ama vazgeçip tekrar kapattı, beni kolumdan çekiştirerek içeri soktu.

𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin