Beni sertçe duvara yasladı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı nefesini yüzümde hissedebiliyordum bu yüzden heycanlanmıştım gözlerine baktığımda sinirli görünüyordu. "Beni tehdit ediyorsun!" konuşamıyordum ona bu kadar yakın olmak beni heycanlandırmıştı bu yüzden konuşamıyordum "Larissa!" yutkundum "Tom..."
"evet, açıkçası açıklamanı merak ediyorum" yavaşca elimi yüzüne götürdüğümde Tom kaşlarını çattı "napıyosun?!" bileğimden tutup sertçe elimi itti "neden bana bu kadar yakınsın?" diye mırıldandım Tom sinirle nefes verdi ve benden uzaklaştı "sakın! aklından hiç bir şey geçirme senden tiskiniyorum" yavaşca yanına ilerledim ve kolunu tuttum "seni seviyorum" işte tam şuan hayatımın en büyük hatasını yaptım...Tom kıkırdadı "sen ciddi misin?" Tom sırıtarak bana baktı "bu kadar aptal olamazsın Larissa?" yutkundum "seni sevemez miyim?"
"sevemezsin! böyle işler için vaktim yok ama emin ol vaktim olsada bu kişi sen olmazdın!" gözümden düşen yaşlara engel olamadım "Bellatrix mi olurdu?" titreyen sesimle zar zor konuştum "belki de ama sen seçenek bile olamazsın, güçlü olduğun için seni sevebiliceğimi mi düşündün? ayrıca seni kandırmak istemem benden güçlü değilsin çok çabalaman lazım" titrek nefes aldım "gerçekten ağlıyor musun? bu kadar duygusal olmak aptalca sana üzülüyorum gerçekten kendine güvenip bana aşk itirafı yapman ne kadar aptal olduğunun kanıtı" bunlar benim için çok ağırdı özellikle bunları Tom'dan duymak daha da ağırdı ne bekliyordun dediğinizi duyar gibiyim ama şansımı denemek istedim belki gerçekten beni sevebiliceğini düşündüm "bu iğrenç duygularından kimseye bahsetme!" dedi ve çekip gitti, onun için bu kadar kolay mıydı?Yavaşca yere oturdum ve ağlamaya başladım ona aşık olmam aptallıktı! bu kadar iğrenç olabiliceğini daha önce hiç düşünmemiştim veya bu kadar ağır konuşabiliceğini "Larissa! iyi misin?" Cissy yavaşca yanıma geldi ve yüzümde olan ellerimi yavaşca yüzümden ayırdı "neden ağlıyorsun? sana bir şey mi yaptı?" göz yaşlarımı sildim ve hızlıca yanından uzaklaştım Astronomi kulesine koşar adımlarla çıktım ve bir köşeye oturdum. Evet sabaha kadar orda ağladım. Berbat hissediyordum çok ağır konuşmuştu..
Sabah gözlerimi açtığımda hala Astronomi kulesinde olduğumu fark ettim hava daha tam olarak aydınlanmamıştı, odama indiğimde aynada ağlamaktan şişmiş olan gözlerime baktım "ben istediğimi alırım Riddle"
Narcissa ile büyük salona indik, "Cissy bak Tom'un karşısı boş bence oraya oturabiliriz"
"saçmalama Larissa o seni ne hale getirdi hala onu mu seviyorsun gerçekten?"
"hadi Cissy!" onu kolundan çekiştirerek zar zor masaya oturttum ve bende yanına oturdum "günaydın Tom" göz ucuyla bana baktı ve sonra elinde olan kitaba geri döndü Cissy sertçe koluma vurdu "kes şunu" diye mırıldandım ve gözlerimi Tom'a çevirdim kitabı elinden çektim "bakalım ne okuyorsun?" sertçe kitabı elimden aldı "git burdan!" tekrar kitabın sayfalarını açtı ve okumaya başladı. Sertçe kitabı çektim ve incelemeye başladım "güzel kitap bende okumuştum" Tom sinirle nefes verdi "ver şunu"
"hayır vermiycem almak istersen odamdan alabilirsin" Tom elini yumruk yapıp sıkmaya başladı.Narcissa sürekli koluma vuruyordu "artık canım acıyor"
"kitabını ver gidelim"
"hayır ben gitmiycem ayrıca kitabını isterse odama gelir ve alır" Tom masaya vurdu ve uzun bir sessizlik oldu "kitabı bana vermen için son uyarı" yavaşca ayağa kalktım "bahçede bekliyorum" büyük salondan çıkarken Tom'un peşimden geldiğine emindim.Bahçede onu beklerken geldiğini fark ettim ve gülümsedim "seni öldürmem için mi böyle davranıyorsun?"
"hayır bana hortkulukların ne olduğunu anlatmanı istiyorum" Tom dudaklarını yaladı "al o kitabı ve siktir git sana hiç bir şey anlatmıycam" omuz silktim "sen bilirsin bende Slughorn'dan öğrenirim" Tom sertçe kolumu sıktı nefes alış verişlerini duyabiliyordum düzensizdi stresli olduğu belliydi "naparsan yap"
"ne yani söylemiycek misin?"
"söylemiycem" Tom ilerlemeye başladı "yani Slughorn'dan mı öğreniyim?" dedim peşinden ilerleyerek "ne yaparsan yap dedim ya!"
"peki iki sene önce ne konuştuğunuzuda öğrenicem!" hızlıca yanından geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)
Fanfiction𝘚𝘪𝘻𝘤𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘢şı𝘬 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘻𝘰𝘳 𝘮𝘶? 𝘗𝘦𝘬𝘪 𝘰 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘨ü𝘯 𝘴𝘪𝘻𝘪 𝘵𝘦𝘳𝘬 𝘦𝘥𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘩𝘪ç 𝘣𝘪𝘳 ş𝘦𝘺 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘮ış 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘰𝘯𝘶 𝘢𝘧𝘧𝘦𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪𝘯𝘪𝘻? 𝘖𝘯𝘶 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘣𝘪�...