14

746 36 3
                                    

kıkırdadım ve yatağa yattım "tabiki de sevmem" Tom'un bozulduğu belliydi ama hala sert görünmeye çalışıyordu "sevmez misin?"
"sevmem, ayrıca ben değişsem sende beni sevmezsin bundan eminim" Tom sinirle yanıma ilerledi "bunu bana sormadan nasıl emin oluyorsun?" kıkırdadım ve ayağa kalktım "ya Tom! bu nasıl soru? tabiki severim! hem ben seni görünüşün için sevmiyorum ki"
"ne için seviyorsun? seni zorbaladığım için mi?" sertçe Tom'un koluna vurdum tabi bu onun için sert bir vuruş değildi "seni her ne olursa olsun severim Tom!"
Tom yutkundu "bencede sevmelisin" kıkırdadım "tuhaf davranıyorsun ama bu hallerin sevimli" Tom tiskinircesine bana baktı "iğrenç bir kelime!"
"haklısın üzgünüm" Tom tepkisiz bir ifadeyle beni izliyordu "sorun ne?" Tom konuşmak için ağzını açtı ama vazgeçtip kapattı derin nefes aldı "üç ay boyunca sana yaşatabiliceğim en güzel anıları yaşatıcam Larissa söz veriyorum" gülümsedim yavaşca elini tuttum "eğer kendini affettirmeye çalışıyorsan sana hiç kızmadım"
"Larissa bak her an her şey olabilir tamam mı? her anımızı sanki son günümüz-"
"Tom ne saçmalıyosun benden bir şeyler saklıyorsun nolur sevgilim bir şey varsa bana anlat ben senin her kararında yanındayım bunu biliyorsun" Tom her zamanki gibi duygusuz bir ifadeyle bana bakıyordu "Tom... Bak eğer hastaysan seni bu yüzden bırakıcağımı düşünüyorsan ve bana söylemiyorsan seni o zaman bırakırım!"
"saçmalama Larissa hasta falan değilim"
"peki o zaman bu konuları bir kenara bırakıp-" Tom beni kendine çekip dudaklarıma yapıştı "sevişelim, her şeyi kenara bırakıp sevişelim" Tom her zamankinden daha hızlıydı tamam daha önceden defalarca sevişmiş olabiliriz ama bu en hızlısıydı..

Tom elini içime sokup vücudumda gezdirmeye başladı parmakları eteğime kadar geldiğinde setçe aşağı çekti ve etek yırtıldı "Tom- yavaş-" öpücüklerinin arasından zar zor konuşuyordum beni yanaklarımdan tutarak iyice kendine çekti. Dudaklarımı adeta sömürüyordu!
beni yatağa ittirdiğinde vakit kaybetmeden üzerime çıktı ve boynumu öpmeye başladı vücudumdan yavaş yavaş aşağı inerken parmakları çoktan işe başlamıştı bile parmaklarını hareket ettirirken dudakları göğüslerimde oyalanıyordu... "ah.. siktir!" Tom yüzünde memnun bir gülümsemeyle yüzüme yaklaştı dudaklarımı öpmeye başladığında parmakları daha da hızlı haraket etmeye başladı "sanırım boşalmak üzereyim" zar zor ağzımdan çıkan kelimelerle Tom'un gülümsemesi daha da büyüdü, parmaklarını ağzına götürüp iştahla yaladı ve yavaşca vücudumdan aşağı inerek diliyle beni delirtmeye başladı "Tom!"
"tadı fena değil" Tom yanıma yattı yüzünde kocaman bir sırıtma vardı ben ise nefes nefese kalmıştım bunun bile onu tahrik ettiğin eminim. "Fena değil?" Tom yanaklarımı tutarken beni öptü "hadi beni tatmin et.." sırıttım ve Tom'un üzerine çıkarak dudaklarını öpmeye başladım parmaklarım karın kaslarından aşağı inerken biz zevkle öpüşüyorduk elime alıp yukarı aşağı gel git yaptığımda Tom'un ağzından ufak bir inleme kaçtı geri çekildim ve kıkırdadım "çok seksi inliyorsun" Tom cevap vermeden beni kendine çekip öpmeye devam etti dudaklarımı zar zor bıraktığında boynuna öpücükler kondurdum karın kaslarından öpücükler bırakarak aşağı indim ve hiç beklemeden direk ağzıma aldım "seni sabaha kadar sikicem Larissa!" dislerimi geçirdiğimde Tom inledi "ne yaptığını sanıyorsun?!"
Tom beni durdup yatağa yatırdı ve hiç beklemeden altına aldı "hazır mısın?" sırıtarak başımı salladım.

Rahatsız oluyorsanız okumayın lütfen.

𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin