Narcissa yanıma ilerledi ve elini uzattı yavaşca elini tutup ve ayağa kalktım "iyi misin?" başımı salladım Tom'un bu yaptığına hala inanamıyordum benden gerçekten bu kadar nefret mi ediyordu? "merak etme okuldan atılıcaktır" Narcissa teselli vermek için omuzma dokundu "Cissy ben odama çıkmak istiyorum"
"ama profesör-" onu dinlemeden sınıftan çıkıp koşar adımlarla ilerledim.Erkek yurduna geldiğimde Tom'un odasını aramaya başladım "Larissa demek ayağıma geldin"
"Tom?" Tom'un yüzünde pişmanlık belirten bir duygu yoktu. Hatta hiç duygu yoktu boş bakışlarıyla beni süzüyordu "aslında expelliarmus büyüsü iyiydi ama bunu benim karşımda kullanmak... Bana hafif geliyor yani bir dahakine daha iyilerini bekliyorum senden" Tom memnun bir ifadeyle parmaklarını asasında gezdiriyordu "okuldan atılabilirsin gerçekten bu umrunda bile değil mi? beni öldürmeyi bu kadar çok mu istiyorsun?" Tom gülümsedi "ben kimseden korkmam Larissa ayrıca seni öldürmek isteseydim çoktan öldürürdüm" kaşlarımı çattım tereddüt ederek Tom'a yaklaştım "yani ölmemi istemiyorsun" Tom'un gülümsemesi daha da büyüdü "acı çekmeni istiyorum"
"senden nefret ediyorum" Tom elini yanağıma koydu yutkundum ondan uzaklaşmalıydım ama yapamıyordum Tom yüzünü yüzüme yaklaştırdı nerdeyse dudakları dudaklarıma değmek üzereydi "seni şuan öpsem karşılığını alacağıma o kadar eminim ki... Ama hayır..." benden uzaklaştı "yapmıycam çünkü sen bunu hak etmiyorsun" gözlerimden düşen yaşları gizlemek için başımı eğdim "buna rağmen benden nefret ettiğini söylüyorsun Larissa" Tom asasını çeneme yasladı ve ona bakmamı sağladı "ağlıyor musun? hadi ama az önce benden nefret etmiyor muydun?" Tom yüzündeki memnun gülümsemeyle asasını indirdi ve yanımdan ayrıldı.Yavaşca göz yaşlarımı sildim bu sözler ağırdı en azından benim için çok ağırdı duygularımı hiçe sayıp bunları söylemesine rağmen ona olan sevgim azalmıyordu...
Yolda bunları düşünürken büyük salona geldiğimi fark etmemiştim kafamı kaldırıp etafıma bakınırken "kimi arıyorsun?" arkamdan gelen yabancı sesle irkildim
"korkma" Sirius karşıma geçince soran gözlerle ona baktım "aslında... Neden burda olduğumu merak ediyorsundur"
"etmiyorum" gitmek için adım atınca Sirius omzumdan tutarak beni durdurdu "bak biliyorum sen bir Slytherin'sin ben ise Gryffındor... Ama seçemezsin" kaşlarımı çattım "neyi?" merakla sorduğumda Sirius gülümsedi "hoşlandığın kişiyi"
"Sirius ben seni-" Sirius sözümü kesti "adımı artık daha çok seviyorum" derin nefes aldım "peki, tamam sözünü kesmiyorum" yüzünde kocaman bir gülümseme vardı gözlerindeki bakış o kadar masum ve güzeldi ki onu nasıl reddetmem gerektiğini bilmiyordum "seni Gryffındor olduğun için istemiyor değilim ben sadece başka birinden hoşlanıyorum" yüzündeki gülümseme bir anda soldu gözleri dolmuştu... Onun kalbini kırmıştım "Sirius gerçekten seni kırmak istemem-"
"sorun değil" yüzünde hayal kırıklığı vardı ama ona rağmen gülümseyerek yanımdan ayrılıp James'in yanına ilerledi.Narcissa'nın yanına ilerledim "nasılsın? Sirius ile ne konuştunuz? hislerini mi söyledi?"
"Narcissa! biraz yavaş olur musun" Narcissa gözlerini devirdi "evet bana hislerini itiraf etti-" Narcissa konuşmama fırsat vermeden lafa atladı "ne dedin?"
"onu reddettim" Narcissa'nın yüzü düştü ve somurtmaya başladı "Tom yüzünden dimi?" başımı salladım ve yanına oturdum "bence hata yapıyorsun belki zamanla Sirius'tan hoşlandıkça Tom'u unutursun zaten aranızda hiç bir şey yaşanmadı"
"emin değilim Cissy" gözlerimi Gryffındor masasına çevirdim Sirius James ile konuşuyordu ve oldukça üzgün görünüyordu "kafam çok karışık"
"bence ona bir şans vermelisin" Narcissa haklı olabilir miydi? Sirius ile güzel bir ilişkimiz olabilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)
Fanfiction𝘚𝘪𝘻𝘤𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘢şı𝘬 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘻𝘰𝘳 𝘮𝘶? 𝘗𝘦𝘬𝘪 𝘰 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘨ü𝘯 𝘴𝘪𝘻𝘪 𝘵𝘦𝘳𝘬 𝘦𝘥𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘩𝘪ç 𝘣𝘪𝘳 ş𝘦𝘺 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘮ış 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘰𝘯𝘶 𝘢𝘧𝘧𝘦𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪𝘯𝘪𝘻? 𝘖𝘯𝘶 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘣𝘪�...