Sabah zar zor derse girmiştim, ders boyunca uyumuştum halsizdim ve kendimi iyi hissetmiyordum.
Diğer derslere girmeme kararı alıp odama çıktım.
"Larissa!" Cissy'nin sesiyle gözlerimi açtım, tek hatırladığım dersten çıkıp odama geldiğimdi "kabus görüyordun iyi misin?"
"kabus mu?" zar zor yataktan kalktım "evet bir şeyler sayıklıyordun ama tam olarak anlamadım" kaşlarımı çattım hiç bir şey hatırlamıyordum bu yüzden pek umursamadım. Üzerime cübbemi giyip odadan çıktım.Kendimi biraz daha iyi hissediyordum kütüphaneye gelip dikkatimi çeken bir kitabı alıp okumaya başladım
"ne okuyorsun?" kitaptan gözlerimi ayırdığımda gözlerim Tom'un gözleriyle buluştu "neden merak ediyorsun?" Tom yanıma ilerledi ve yüzüme yaklaştı "edemez miyim?"
"çekil şuradan Tom" ellerimle onu ittirmeye çalıştım ama başarılı olamadım "neden kafamı karıştırmaya çalışıyorsun? bana diyorsun ki peşimi bırak ama peşini bırakmama izin vermiyorsun!"
"belkide şuan peşimde olmanı istiyorum" sertçe Tom'u ittirdim ve ayağa kalktım "benden uzak dur! ben senin oyuncağın değilim" kütüphaneden koşar adımlarla çıktım Tom'da peşimden geliyordu yanımdan geçerken sertçe omuzma çarptı "aptal" diye mırıldandım, Tom bana döndü "anlamadım"
"yok bir şey" hızlı adımlarla yanından geçip ilerledim.Büyük salona geldim ve Narcissa'nın yanına oturdum Tom'un ne düşündüğünü veya ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum "birazdan sınav var ben gerginim"
"bence Malfoy ile düello yapmalısın sonuçta o sana kıyamaz" Bellatrix kıkırdadı ilk defa söylediğim bir şeye gülmüştü bu yüzden ona döndüm gülmeyi bırakıp ciddi bir ifadeyle Narcissa'ya döndü "sen onu umursama Cissy saçmalıyor işte" gözlerimi devirdim "dalga geçtiğimi biliyorsun Bellatrix!" Bellatrix ayağa fırladı "sen benim kardeşimle dalga geçemezsin!"
"öyle mi?" Ayağa kalkıcakken Narcissa kolumdan yakaladı "kesin şunu!" omuz silktim ve Bellatrix'e öldürücü bakışlar atarak yanlarından ayrıldım.Sınav için sınıfa geldiğimde herkes çoktan gelmişti ve ben yine geç kalmıştım hızlıca içeri girdim ve Cissy'nin yanına ilerledim. Bellatrix ve Lucius düello yapıyordu Cissy ise dikkatle onları izliyordu "Bellatrix oldukça güçlü görünüyor" Cissy bana döndü "ona zarar verir mi?" gülümsedim ve elimi Narcissa'nın omzuna koydum "Lucius kesinlikle vermez ama Bellatrix için aynı şeyi söyliyemiyorum" Narcissa'nın üzgün ve masum bakışları çok tatlıydı bu yüzden dayanamadım ve kıkırdadım "taraf tutamıyorum sonuçta birisi kardeşim"
"diğeri?" Narcissa gözlerini devirdi biz bu konuşmayı yaparken düello bitmişti Slughorn "Tom sen gel" dediğinde sınıfta uzun bir sessizlik oldu. Tom yavaşca Slughorn'un yanına ilerledi herkes onun karşısına kimin çıkıcağını merakla bekliyordu bazıları saklanmaya bile çalışıyordu. "Larissa Tom'un karşısına geç" siktir... Onca insan arasından beni mi seçmişti? bizim Tom'la düşman olduğumuzu bile bile bu adam beni öldürtmeye mi çalışıyordu? "Larissa hızlı ol" yavaşca Tom'un karşısına geçtim ve asamı kaldırdım o hala asasını kaldırmamıştı Slughorn "başlayabilirsiniz" dedi ve Tom hiç beklemeden bir şeyler mırıldanıp asasını kaldırdı. Vücudum kilitlenmiş gibi hissediyordum öylece ondan gelen büyüleri engelliyordum ama böyle giderse sınavdan kesinlikle iyi bir not alamıycaktım.En sonunda bir cesaretle "expelliarmus!" diye bağırdım ve Tom'un asası elinden fırladı, Tom yüzünde memnun bir ifadeyle asasına yöneldi ve eline aldığı anda "crucio!" diye bağırdı acı içinde yere yığıldığımda sessizlik oldu acı içinde kıvranırken Tom'un sınıftan çıktığı görmüştüm ama bir şey yapamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)
Fanfiction𝘚𝘪𝘻𝘤𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘢şı𝘬 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘻𝘰𝘳 𝘮𝘶? 𝘗𝘦𝘬𝘪 𝘰 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘨ü𝘯 𝘴𝘪𝘻𝘪 𝘵𝘦𝘳𝘬 𝘦𝘥𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘩𝘪ç 𝘣𝘪𝘳 ş𝘦𝘺 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘮ış 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘰𝘯𝘶 𝘢𝘧𝘧𝘦𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪𝘯𝘪𝘻? 𝘖𝘯𝘶 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘣𝘪�...